Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

:-)

Inderdaad 4 jaar geleden hiernaartoe verhuisd, fiets 6 maanden geleden gekocht.
Lang moeten zoeken want die Arabieren hier kloten het vaak op met verlengde achterbruggen enzo.

Rijden hier is echt ok. Wegen zijn erg goed, weinig verassingen zoals grind of zand hoewel je dat wel zou verwachten.
Circuit is om de hoek waar je voor een laag tarief je rondje kunt doen.
Erg grote scene en er rijdt van alles.

Nu is het wel erg warm, 48'C is vrij normaal in de zomer dus als bij jullie 't voorjaar begint is het hier tijd om een traan te laten en voor te bereiden op weinig km's.
Vanaf oktober tot juni is het zo 22'C - 35'C en met een thermotje aan gaat dat heel goed, zelfs vanmorgen nog even wezen rijden, begonnen in 36'C maar na een uurtje ging het richting de 42'C en bij 37'C heb ik het wel gehad, dan loopt er zoveel zweet in m'n ogen dat ik weinig meer kan zien!
Cool, klinkt inderdaad alsof je daar in de 'wintermaanden' best goed kan rijden. Veel plezier ermee!
 
Na een aantal jaren niet actief te zijn geweest hier op het forum heb ik eindelijk een R1 aangeschaft na verschillende Fireblades in Nederland heb ik deze '08 in Dubai.

Hallo allemaal :-)


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


:9~ :9~

zag laatst op facebook een kerel (wonend in dubai) die zijn r1 2008 verkocht.. blauw/goud.. alle toeters en bellen.. ding was te geil voor woorden.. hij had ook nog een zieke 2010 blauw/goud met alle toeters en bellen.. en een ducati panigale 1299.. de R1's moesten eruit omdat de R1M in bestelling stond.
 
:9~ :9~

zag laatst op facebook een kerel (wonend in dubai) die zijn r1 2008 verkocht.. blauw/goud.. alle toeters en bellen.. ding was te geil voor woorden.. hij had ook nog een zieke 2010 blauw/goud met alle toeters en bellen.. en een ducati panigale 1299.. de R1's moesten eruit omdat de R1M in bestelling stond.

Heb wel een idee wie dat is! Die nieuwe R1's zijn niet aan te slepen hier, lange levertijd, weet niet hoe dat nu in Nederland zit? Die Panigale's zie je ook veel hier. Onderdelen zijn zo bizar duur, zetje banden ca. 600 eur terwijl autobanden heel goedkoop zijn. Haal zelf alles uit Nederland, ook die dempers zijn in m'n koffertje meegekomen :P
 
}) hehe thx Tieten kan ik hier niet zien zonder VPN :P
wedden!? :+


full
 
Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u het volgende mededelen.



Helaas moeten wij u melden dat het niet mogelijk is om uw huidige instelling te wijzigen naar Graden Celsius. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om een Amerikaans of Engels model. De enige wijziging die u door kunt voeren is de wijziging van de buitenlucht- naar koelvloeistoftemperatuur.



Zie onderstaande informatie.





Wij betreuren dat wij u niet van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Sales & Marketing Parts/Accessories & Service
_______________________________________________

Y A M A H A M O T O R E U R O P E,
branche Nederland

Koolhovenlaan 101
1119 NC Schiphol-Rijk

Kreeg dit bericht van yamaha motor europe '(

Wel vreemd. Het is een motor die zijn eerste tenaamstelling in Nederland heeft gehad.
Hoe kan het dan een Amerikaans model zijn??
 
Kreeg dit bericht van yamaha motor europe '(

Wel vreemd. Het is een motor die zijn eerste tenaamstelling in Nederland heeft gehad.
Hoe kan het dan een Amerikaans model zijn??

Strange. Ik heb een Engelse r1 en die staat ook gewoon op Celsius. Zodra ik de accu loshaal, springt ie op mijlen ipv km's, maar de temp blijft op Celsius.

Lijkt mij toch wel een instelling, maar geen idee welke.

Misschien op te lossen door er een nieuw display of ecu in te zetten? :)
 
Kreeg dit bericht van yamaha motor europe '(

Wel vreemd. Het is een motor die zijn eerste tenaamstelling in Nederland heeft gehad.
Hoe kan het dan een Amerikaans model zijn??

Misschien is er in de tussentijd een Amerikaanse ECU of Amerikaans display op gegaan. Of heeft de vorige eigenaar zijn ECU herschreven met een Amerikaanse map?
 
:-)

Inderdaad 4 jaar geleden hiernaartoe verhuisd, fiets 6 maanden geleden gekocht.
Lang moeten zoeken want die Arabieren hier kloten het vaak op met verlengde achterbruggen enzo.

Rijden hier is echt ok. Wegen zijn erg goed, weinig verassingen zoals grind of zand hoewel je dat wel zou verwachten.
Circuit is om de hoek waar je voor een laag tarief je rondje kunt doen.
Erg grote scene en er rijdt van alles.

Nu is het wel erg warm, 48'C is vrij normaal in de zomer dus als bij jullie 't voorjaar begint is het hier tijd om een traan te laten en voor te bereiden op weinig km's.
Vanaf oktober tot juni is het zo 22'C - 35'C en met een thermotje aan gaat dat heel goed, zelfs vanmorgen nog even wezen rijden, begonnen in 36'C maar na een uurtje ging het richting de 42'C en bij 37'C heb ik het wel gehad, dan loopt er zoveel zweet in m'n ogen dat ik weinig meer kan zien!

genieten zeg :9~

Op dit moment is hier hele land in een regenstorm en zijn er honderden bomen de grond uitgewaaid en de weg op :')
 
ja ja...wéér twee wielen te veel, maar een Bentley Continental GT3 die z'n remschijven heet stookt is vet
untitled_by_renehenckens-d92woeg.jpg
 
Laatst bewerkt:
genieten zeg :9~

Op dit moment is hier hele land in een regenstorm en zijn er honderden bomen de grond uitgewaaid en de weg op :')

Hehe las het! Hier 48'c vandaag, weet zo niet wat fijner is!


Iemand trouwens een idee waar en welke power commander ik het beste kan kopen voor '08 model? heb enorme last van dat gepruttel in de 1....
 
Terug
Bovenaan Onderaan