Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga voor 2 augustus een route in mekaar flatsen. Startpunt zal centraal in Nederland liggen, ik verwacht bij Theehuis Rhijnauwen (je kan daar ook een pannekoekje eten). Uitgangspunt van de route is de lekdijk, en het groene hart rond de A12 (mooie bochtjes). zal de Garmin map posten zodra hij klaar is.
Starttijd zal in overleg zijn. Wil mensen niet overvloedig vroeg uit bed schoppen op de dag des here. Als voorstel: uurtje of 12.00??

Db-killers uit, oordoppen in, baksteensgewijs je eigen snelheid rijden, snellere wachten op langzamere wanneer deze uit zicht zijn of bij kruisingen.

Tocht voor de 3 cilinder, speeds, streets, agusta's en de afvalligen, allen zijn welkom. 1 ding... ik haat regen... als het regent komt ik niet. :P
 
Zou ze niet bij de dealer bestellen in ieder geval. Vrij prijzig. Iets van 7 euro per stuk.


Normale prijs is iets van 50 cent/stuk

Ben benieuwd of je standaard circlips kunt vinden. Kon voor mijn arrows nergens de juiste maat vinden....

Daarom ook maar besteld bij de dealer
 
Kut! ik ben op vakantie en heb mijn Zumo niet bij me... route maken met garmin tools is dus even onmogelijk. weet iemand nog een site waarmee je ook kan routeplannen? ben nu bezig met RouteXL, maar vind die wat elementair...
 
Gisteren nog demo gereden, mevr. VTR Jeroen op een Truxton 900 (ze vond het geweldig :) ) en ik op een Speed Triple.
full
 
En ik wilde ook wel eens weten waarom de BMW R1200GS zo'n gigantisch verkoopsucces is.
Ik was door zijn omvang lichtelijk geïntimideerd maar als ie eenmaal gaat dan is het wel heel comfortabel en verbazingwekkend wendbaar.
Alleen dik 22000 Euro :X
full
 
ik ga voor 2 augustus een route in mekaar flatsen. Startpunt zal centraal in Nederland liggen, ik verwacht bij Theehuis Rhijnauwen (je kan daar ook een pannekoekje eten). Uitgangspunt van de route is de lekdijk, en het groene hart rond de A12 (mooie bochtjes). zal de Garmin map posten zodra hij klaar is.
Starttijd zal in overleg zijn. Wil mensen niet overvloedig vroeg uit bed schoppen op de dag des here. Als voorstel: uurtje of 12.00??

Db-killers uit, oordoppen in, baksteensgewijs je eigen snelheid rijden, snellere wachten op langzamere wanneer deze uit zicht zijn of bij kruisingen.

Tocht voor de 3 cilinder, speeds, streets, agusta's en de afvalligen, allen zijn welkom. 1 ding... ik haat regen... als het regent komt ik niet. :P
Ik zeg....ook goed bezig *O* :W
 
Alleen een blauwe plek op mijn scheenbeen van de beugel om de uitstekende boxer B|
full
 
Ik zal eens kijken of ik 2 augustus ook de tijd heb om wat tegengas te geven. :P Op dit moment zit ik nog in de lappenmand vanwege een low-sider afgelopen weekend. Ben er nog niet helemaal gerust op, mijn arm is behoorlijk gezwollen en kan 'm niet geheel strekken. Toch een kansje dat ik m'n onderarm heb gebroken. B|
 
Ik zal eens kijken of ik 2 augustus ook de tijd heb om wat tegengas te geven. :P Op dit moment zit ik nog in de lappenmand vanwege een low-sider afgelopen weekend. Ben er nog niet helemaal gerust op, mijn arm is behoorlijk gezwollen en kan 'm niet geheel strekken. Toch een kansje dat ik m'n onderarm heb gebroken. B|

Das minder :/
Schade aan de motor ?
 
Ik zal eens kijken of ik 2 augustus ook de tijd heb om wat tegengas te geven. :P Op dit moment zit ik nog in de lappenmand vanwege een low-sider afgelopen weekend. Ben er nog niet helemaal gerust op, mijn arm is behoorlijk gezwollen en kan 'm niet geheel strekken. Toch een kansje dat ik m'n onderarm heb gebroken. B|

Zou je niet even met de huisarts bellen/naar de SEH gaan? Die maken een fotootje, en als je dan niets hebt, kan je mee en anders ga je voor zondag nog onder het mes :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
Zou ze niet bij de dealer bestellen in ieder geval. Vrij prijzig. Iets van 7 euro per stuk.


Normale prijs is iets van 50 cent/stuk
Ik ga dr vanuit dat hij het gewoon fixt... heb die motor nog geen 3 weken.
valt toch gewoon onder garantie of niet??
 
Ik zal eens kijken of ik 2 augustus ook de tijd heb om wat tegengas te geven. :P Op dit moment zit ik nog in de lappenmand vanwege een low-sider afgelopen weekend. Ben er nog niet helemaal gerust op, mijn arm is behoorlijk gezwollen en kan 'm niet geheel strekken. Toch een kansje dat ik m'n onderarm heb gebroken. B|
Dat is niet zo mooi. Circuit of openbare weg? Met de Brutale?
 
*O* UPDATE STREETMEET! *O*

Route is hier te vinden: onder volgende link:
http://www.megafileupload.com/4Rnp/RouteXtravaganza_DonderendeDijk.zip

Duur: Tis denk ik een uurtje of 3,5 sturen. Zorg voor een volle tank! :]

Wanneer: 2 augustus (als het niet regent) :Y

Hoe laat: 12:00 :Z

Waar: Theehuis Rhijnauwen, Bunnik (vlak bij Utrecht). :P


Wel veel gekluns via al die online tools, maar hier is de route (denk ik). Zou iemand em nog even kunnen checken? :? :? :?

Betreft de route en rijgedrag:
We starten bij een theehuis, dus als je nog even wil verfrissen voordat we vertrekken is dat geen probleem. :9

Het is een route langs geen groot deel van de lek, aan beide kanten. Dus veel bochten en fijn asfalt met af en toe een fietsertje (respect voor de ongemotoriseerde medemens svp!). Na de weggebruiker respectvol O-) te hebben gepasseerd mag je er weer op eigen risico als een hooligan vandoor. }) _O- :W

Wel moeten 2 keer met een veer oversteken, maar dat leek me juist wel leuk, (ook voor de rokers onder ons) :)

We eindigen vlak bij een oprit van de A27 net onder Nieuwegein, dus makkelijk doortuffen naar huis. :W
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet zo mooi. Circuit of openbare weg? Met de Brutale?
Gelukkig met de Mountainbike, die kan tegen een stootje. Storm + onhandige weg aanleg betekende een smak tegen de weg met 30km/uur. Dan mis je een leren motorpak wel. ;)
 
Mooie route, vorige week nog gereden en het asfalt was super! Strak en schoon... en weinig fietsers etc.

Helaas kan ik niet mee, jullie alvast veel plezier gewenst!
 
Ik twijfel nog over de rit, moet dan eerst 2:15 heenrijden, 3,5 uur de route zelf en dan 2:30 terug.
 
Dank voor het medeleven. Gelukkig kan ik tegen een stootje, moest nog ongeveer 30km door de storm naar huis. Helemaal nat geregend dus alles onder het bloed. Na een goede douche viel de schade nog mee. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan