honda cb550 reageert niet op vol gas

rainierv

Rookie
28 jul 2015
5
0
Goedemiddag allemaal,

ik zit met een klein probleempje, ik heb een honda cb550 helemaal omgebouwd. Het frame is aardig bewerkt, zelf gemaakte uitlaat erop, nieuwe kabelboom etc etc. Nu heb ik vandaag de motor gestart en de eerste meters gereden, hij rijdt goed, alleen wil die maar gaan tot half gas. Als ik het gas vol open doe maakt dit geen verschil met half gas. Er zaten origineel sproeier #98 in en heb er #115 in gedaan ivm K&N filters. er zitten ook nieuwe bougies in.

Alvast bedankt heren!
 
Goedemiddag allemaal,

ik zit met een klein probleempje, ik heb een honda cb550 helemaal omgebouwd. Het frame is aardig bewerkt, zelf gemaakte uitlaat erop, nieuwe kabelboom etc etc. Nu heb ik vandaag de motor gestart en de eerste meters gereden, hij rijdt goed, alleen wil die maar gaan tot half gas. Als ik het gas vol open doe maakt dit geen verschil met half gas. Er zaten origineel sproeier #98 in en heb er #115 in gedaan ivm K&N filters. er zitten ook nieuwe bougies in.

Alvast bedankt heren!
De oplossing staat in de tekst, net als vroeger bij de VWO examens. O-)
 
die zijn redelijk zwart, ik dacht ook al dat deze alleen daarom aan de grote kant zitten, maar snapte ivm andere afstellingen van motoren niet, hoe ik hiermee al te groot zou zitten ivm K&N luchtfilters en half open uitlaat. Kan de luchtnaald hier ook nog in meewerken? Deze staan nog wel in de standaard stand.
 
effects3.gif


probeer het eens met de originele sproeiers wat hij dan doet. Als hij dan een stuk beter loopt weet je dat je echt veel te rijk zat.
Zijn het btw echte K&N of immitatie?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan