Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://mtcveendam.nl/kalender/dagrit-2/

Aanstaande zondag wordt er weer een dagrit van 200km gereden welke dit keer richting Nationaal Park Sallandse Heuvelrug gaat. De tocht zou oorspronkelijk bij Motorhuis Bakker starten maar wegens omstandigheden wijken we uit naar Hotel de Stee in Odoorn (Hoofdstraat 24, 7873 BC). Hier begint de inschrijving tussen 9 en 10.00 uur waarna je al gauw via Coevorden en Hardenberg richting Rijssen gaat. De terugweg gaat via Ommen en Hoogeveen naar het eindpunt in Schoonloo. Het is een mooie route en het belooft mooi weer te worden! Dus misschien tot zondag!



Ps. Mocht je niet alleen richting Odoorn willen rijden? Om 8.20 vertrekt een groep vanuit Huize Bareveld te Nieuwediep (Bareveld 2, 9512)
 
Laatst bewerkt:
Voor komende zondag staat er een dagrit op de kalender welke dit keer richting Haselünne gaat. Helaas moeten we wegens omstandigheden ook met deze route uitwijken naar een ander startpunt en dan wel de Mc. Donalds te Stadskanaal (hoogeveen 19). Inschrijven voor de rit kan tussen 9 en 10.00 uur. Na vertrek gaat men via Ter Apel de grens over om via Haren, Lathen naar het pauzepunt in Meppen te rijden, vervolgens via Haselünne en Sögel gaat de tocht naar het eindpunt in Onstwedde. De rit is ongeveer 200km lang en zal door diverse natuur gebieden gaan. www.mtcveendam.nl voor meer informatie.
 
Uurtje mee gereden.
Toen iemand motorpech.
Later nog naar toe gereden, maar was al weer weg.
Regen, regen, toch maar terug naar huis en Motogp gekeken.....
 
full


Hallo nieuwe demper:D!
 
Jup, maar dat ga ik zelf fixen( winterprojectje denk ik)vind die kant en klaar dingen veuls te duur of spug lelijk. Voor €100,- kan ik zelf ook naar eigen smaak één fabriceren...ook ff opzoek naar een paar andere knippers.
 
Laatst bewerkt:
Zou wel willen, maar ik ben er dan niet :P
En pien in pokkel,
Dat is verhard, of onverhard? Want van 250 km heb ik geen pien in pokkel :P
 
Laatst bewerkt:
Heb deze route niet zelf uitgezet. Dus geen idee....schijnt wel een behoorlijk aantal klinkers in te zitten. Ach zie het wel. En anders haak ik af en rij ik zelf wel stuk.
 
Ach, Suutje zijn Yami werd vies, dat vond hij ook niet leuk.
Route was prima.
Route staat bekend om de vele weggetjes, waaraan onderhoud mist......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan