NIeuwe accu, ben ik genaaid?

SDR6

Die hard MF'er
12 mei 2006
525
158
Zeeuws Vlaanderen
Goedemiddag,

Ik heb via een website een nieuwe accu besteld, zal (nog) geen namen noemen.
Ik heb niet veel verstand van accu's, ik kreeg op deze lithium accu liefst 3 jaar garantie, dus dat leek me een erg goede deal.
Ik een accu besteld, te weten een JMT LTZ14S afgeprijsd naar 127,50.

Vandaag komt de accu binnen, dit is echter een HJTZ14S-FP-SI.

Ik ben niet bekend met wat de codes betekenen op accu's.
Ik zag wel dat een LTZ14S niet goedkoper is te vinden en een HJTZ14S juist wel.

Daarom mijn vraag: Ben ik genaaid? Als de accu's kwalitatief hetzelfde zijn, ga ik er verder niet moeilijk over doen. Ik zag echter dat de accu waarmee ze adverteren blijkbaar niet eens lijkt te bestaan....

Kenners aanwezig?
 
Laatst bewerkt:
Je bestelt accu A, je krijgt accu B.

Maakt geen kut uit of ze op elkaar lijken, het is niet dezelfde. Geld terug en lekker ergens anders bestellen.
Topic lezen is een kunst. Ze hebben het naar tevredenheid opgelost, begrijp ik.

En of je werkelijk A besteld en B krijgt, vind ik kort door de bocht. Juiste foto staat er bij, er staat JMT in de omschrijving en alleen omdat er ook LTZ14S staat verwacht je een Shido (en zo'n prijsverschil)? Dan heb je ook boter op je hoofd.
 
Je hebt wel de thread gelezen?

Natuurlijk heb ik die gelezen, daarin staat alleen maar steeds dat jij denkt dat je product X besteld hebt. Voor ons is het een beetje lastig om te controleren wat jij denkt of gedacht hebt. Vandaar dat ik naar iets tastbaars als een bestelbon verwees.

Maar nu weet ik ook gelijk waar het fout gegaan is tussen jou en de webshop.
Fijn voor je dat ze je gecompenseerd hebben.
 
Topic lezen is een kunst. Ze hebben het naar tevredenheid opgelost, begrijp ik.

En of je werkelijk A besteld en B krijgt, vind ik kort door de bocht. Juiste foto staat er bij, er staat JMT in de omschrijving en alleen omdat er ook LTZ14S staat verwacht je een Shido (en zo'n prijsverschil)? Dan heb je ook boter op je hoofd.
Volgens TS staat er nu pas JMT etc duidelijk bij. De boel is aangepast na de onduidelijkheid van TS zo te zien.

Helemaal prima opgelost dus! *O*
 
JMT stond er voorheen ook. Alleen is er het exacte type van JMT bij gezet in de omschrijving (viel me ook op dat het er nu bij stond en dat was voorheen niet).
Eerst was de titel van het artikel 'Accu Lithium JMT LTZ14S YTZ14S' en stond er verder niks over JMT inderdaad bij in de specificaties.

Nu heet het artikel gewoon 'Accu Lithium JMT YTZ14S' en staat er bij de specificaties nog eens extra:
'Type: JMT HJTZ14S-FP (Lithium accu wordt soms ook aangeduid als LTZ14S)'

Tja.. hoe super onduidelijk het eerst was daar is over te discussiëren (en welke rechten je daar dan uit zou kunnen halen). Ze hebben in ieder geval eieren voor hun geld gekozen en het duidelijker gemaakt. Meer kun je niet verwachten van een shop.
 
Als je een 'Accu Lithium JMT LTZ14S YTZ14S' bestelt, dan zou ik geen Shido verwachten op basis van een L. Er staat immers duidelijk een JMT. Maar goed, eind goed, al goed *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan