Suzuki GSX-R 750 2011 (model 2008-2010) Stotteren

Keijer88

Rookie
17 mrt 2014
25
0
Naarden
Heren, Dames,

Sinds gisteren heb ik een Suzuki GSX-R 750 van 2011 met nog geen 10.000 km.

Nu heeft de motor een beurt gehad voor aflevering met de nieuwste software en nu stottert de motor tussen de 1000 en 4000 tpm (stotteren inhouden bokken)

Tijdens de proefrit had de motor dit niet......

Nu heb ik ze gebeld maar zeggen ze probeer eerst even ander brandstof dan E95. Excelent brandstof (BP volgens mij).

Heb mijn twijfels of dit gaat werken wat is jullie ervaring meningen hier over?

Thx.
 
Wilde net zeggen haha.

Maar ze zeiden dat het kon doordat hij zo weinig gereden heeft.
Kon het me al niet voorstellen.

Maar wat zou het kunnen zijn ?
Geen lampjes die branden of wat dan ook.
 
De uitlaat is origineel.

Te arm.. Lijkt me stug. Ze hebben alleen de nieuwste software er op gedaan en een beurt gegeven. Daarvoor deed de motor het niet en het js alleen in het lage toeren gebied.

Maar zou kunnen.
 
De uitlaat is origineel.

Te arm.. Lijkt me stug. Ze hebben alleen de nieuwste software er op gedaan en een beurt gegeven. Daarvoor deed de motor het niet en het js alleen in het lage toeren gebied.

Maar zou kunnen.

De nieuwste software? HALLO! Het is geen navigatiesysteem, wat een kontverhaal! Waar heb je dat ding gekocht? Of zullen we even gokken........
 
Laatst bewerkt:
excellium is van Total volgens mij. maakt zeker geen kont verschil.
De enige brandstof die minder verouderd is degene zonder ethanol en voor zover ik weet is dat alleen BP ultimate 98.
 
Ze hebben hem daar voor me afgetankt. Daarna had ik hem al weer leeg en nu zit hij nog voor 3 kwart vol. Ga van het weekend toch rijden dus zal daarna wel leeg zijn.

Tijdens de proefrit zat er al niet veel in dus het verhaal met de oude bezinnen kan haast niet.

Dinsdag ff langs motoport.

Thx iedereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan