Livio Loi fan topic

Jammer, ik hoop echt dat RW door de mand valt.

Mijn sympathie is weg. Hoop dat ze snel op de fles gaan.
 
Jammer, ik hoop echt dat RW door de mand valt.

Mijn sympathie is weg. Hoop dat ze snel op de fles gaan.

700% mee eens ....hehe eindelijk de knuppel in het hok :} *O*

RW laat ik er ff buiten , maar het management en meneer HS zijn in mijn ogen,....en heb het nooit door laten schemeren een stelletje zakkenvullers !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :r
 
Laatst bewerkt:
voor Livio hoop ik echt dat ze het team bij RW op de rails krijgen en kritisch gaan kijken naar hun werkwijze.

zou zoo jammer zijn als Livio hier de dupe van gaat worden van een slecht draaiend team. Als het inderdaad de goede Honda is die iedereen beweerd en niet een variant met een paar pk's minder hoop ik dat Livio vaak in de top 10 te vinden is.
 
Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid, ik gun Livio echt alle succes en geluk van de wereld. Wat zou ik het mooi vinden als die knul zijn droom kon waarmaken.

Alleen RW heeft mijn respect verloren.
 
zou zoo jammer zijn als Livio hier de dupe van gaat worden van een slecht draaiend team.

Mocht het misgaan kunnen beide partijen zich beroepen op afgelopen seizoen. Ook hier geldt volgens mij: als dit goed gaat gaan we er pas over heel lang achterkomen waarom dat nou precies was, en als het verkeerd gaat gaan we er ook pas over heel lang achterkomen waarom dat nou precies was. Immers, RW Racing GP wist zich geen raad met Ana én Scott op de 2014 KTM en Livio Loi werd net zo goed halverwege seizoen al aan de kant gezet door MarcVDS' Moto3 team.

Krimpend team met slechte reputatie gekoppeld aan coureur die keihard gedumpt werd... Als iemand nu meteen denkt "winning team fuck yes", wil ik graag aansluiten en meeroken/drinken/spuiten. :X

(De gebruikelijke disclaimer: er is altijd hoop, natuurlijk...)
 
:^ ..en nu maar hopen dat de testresultaten kunnen worden omgezet in WK-punten.

De doelstellingen - volgens het RW Racing GP online magazine - zijn zelfs hoger dan 'gewoon' WK-punten. Regelmatig top 10 finishen is wat men zoekt en als het aan Loi ligt nog meer zelfs. We moeten het nog maar zien natuurlijk...
 
De doelstellingen - volgens het RW Racing GP online magazine - zijn zelfs hoger dan 'gewoon' WK-punten. Regelmatig top 10 finishen is wat men zoekt en als het aan Loi ligt nog meer zelfs. We moeten het nog maar zien natuurlijk...
So far, so good.. :)
Livio kwam in fp2 mooi terug de baan op. Meteen 1,2sec eraf. P7 uiteindelijk
Hij zit er lekker bij inderdaad.
 
Nou vooralsnog weinig succes voor het RW Racing team en Livio Loi. We weten allemaal hoe Qatar en Amerika zijn gelopen.
Loi heeft zich aardig laten zien, positief en negatief, maar het heeft nog niet tot punten geleid. Hopelijk brengt Argentinië daar verandering in.

full
Livio Loi over Qatar:
"Ik voelde in de allereerste bocht dat er iets mis was en het werd per ronde erger. Ik kreeg de motor niet in de juiste versnelling bij het terugschakelen en kon daardoor te weinig gebruik maken van de motorrem om de snelheid eruit te halen. Ik wist dat het moeilijk ging worden om de finish te halen, maar ik wilde het desondanks proberen omdat ik zeker de snelheid had. Het was een frustrerend gevecht, want iedere keer als ik iemand had ingehaald, werd ik weer voorbij gestoken en moest ik weer van voren af aan beginnen. Ik kon de machine een paar keer redden maar in ronde 11 ging ik met te veel snelheid Bocht 2 in en nu kon ik het niet redden. Het is echt heel spijtig, want ik heb het gevoel dat ik had kunnen meedoen voor het podium, of ten minste de top 5 had dit probleem zich niet voorgedaan. Het klinkt misschien raar na een crash, maar de wetenschap dat ik de snelheid heb om vooraan mee te kunnen doen, geeft me veel vertrouwen voor de volgende race, waarin zeker een nieuwe poging ga ondernemen."

full
Livio Loi over the Americas:
"De start was goed, maar in de drukte van de eerste ronde werd ik een paar keer geraakt en kon ik mijn positie niet vasthouden. Het was lastig op de lijn te blijven en de vochtige plekken te ontwijken. Ik raakte er eentje en gleed van de baan. Het was geen dramatische crash en ik kon verder rijden, maar op een ronde achterstand was het moeilijk om de snelheid hoog te houden. Het is heel vervelend en vanzelfsprekend ben ik net zo teleurgesteld als het team. Laten we hopen dat het resultaat in Argentinië beter is, want dat hebben we allemaal nodig en we verdienen het."
 
Laatst bewerkt:
Tja. So far, not so good. Goed gevoel maar nul resultaat. Wat mij betreft: de slechte races zijn nu geweest, zou leuk zijn als Loi weer op stoom komt op hetzelfde circuit waar hij vorig jaar zo hard ging!
 
"We verdienen het"

?!?!?!?


Rijden er ook rond die het niet verdienen?

Neemt niet weg dat ik onze belgische vriend een goed resultaat gun, maar dit is te simpel.
 
Tja. So far, not so good. Goed gevoel maar nul resultaat. Wat mij betreft: de slechte races zijn nu geweest, zou leuk zijn als Loi weer op stoom komt op hetzelfde circuit waar hij vorig jaar zo hard ging!

Voorlopig gaat het meer dan prima :} 2e tijd bij de tweede vrije training, circuit ligt hem kennelijk erg goed
Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland

Hopelijk weet hij het zondag om te zetten in punten
 
"We verdienen het"

?!?!?!?

Rijden er ook rond die het niet verdienen?

Neemt niet weg dat ik onze belgische vriend een goed resultaat gun, maar dit is te simpel.
Hij bedoelt vast 'we, het team en ik, werken er hard voor..hadden al punten kunnen scoren maar staan nog met lege handen door pech, dus verdien we het'..of zoiets ;)

Alle teams/coureurs na plaats 15 verdienen het net iets minder :+

Maar eigenlijk verdienen ze het allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Zo, Argentinië verliep alvast een stuk beter voor Livio Loi en het RW Racing team! *D
Na een ietwat tumultueuze kwalificatie, waarin Livio nooit echt de ruimte had om een snelle ronde te rijden, mocht hij toch nog van P11 vertrekken. Dat werd nog P10 omdat Fenati zich had misdragen in de warm-up waardoor Livio een plek mocht opschuiven.

full
Livio Loi over Argentinië:
Het is een hele opluchting om weer in de WK-stand te staan. Het was niet eenvoudig. Mijn start was wat te nerveus. Ik denk dat ik mezelf een beetje te veel druk had opgelegd na die twee teleurstellende uitslagen. Daardoor raakte ik wat posities kwijt in de eerste ronde, maar ik kon het vrij snel herstellen. De race was nogal gespannen met zo’n grote groep waarin alles mogelijk was, en ik werd twee keer aangetikt en naar de buitenkant gedrukt. Beide keren verloor ik wat plaatsen en moest ik me weer naar voren werken, wat in die groep niet echt gemakkelijk was, maar ik wist dat ik de snelheid had.
In de laatste ronde heb ik alles op alles gezet om die paar extra punten te pakken. Zeker, het had nog beter gekund dan twaalfde, maar het had net zo gemakkelijk slechter kunnen zijn. Ik ben blij dat ik weer volop in de strijd ben en eindelijk weer punten heb. Ik heb dat gevoel te lang gemist maar het komt terug nu en hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter. Eén belangrijk ding dat ik moet verbeteren, is de kwalificatie. Ik moet zorgen dat ik op de eerste twee rijden sta om mezelf in staat te stellen voor de topposities mee te doen
.”
 
Laatst bewerkt:
ja de waarheid is hard. :Y

:') :') , Tjongejonge.................. Ja hij zal geholpen zijn door de omstandigheden vandaag. :z Maar dan nog hij doet het wel, hij blijft er tot na de streep op zitten en wint voor het RW team, dat kunnen ze (en wij eigenlijk ook O-) ) goed gebruiken. :} :}

Beetje lof als iemand dat toe komt. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan