Livio Loi fan topic

Als je als enige kiest voor slicks, en t is de beste keuze, dan ben je slimmer dan iedereen vandaag.
De snelste wint niet altijd....
 
Als je als enige kiest voor slicks, en t is de beste keuze, dan ben je slimmer dan iedereen vandaag.
De snelste wint niet altijd....
't Leek erop dat het de zoveelste door Kent gedomineerde race zou gaan worden, maar dat liep wel even anders. Wat een gekke race. Livio Loi, meer geluk dan wijsheid of een meester strateeg?

Hij heeft zeer verdiend gewonnen vandaag, en dit is een leuke opsteker voor de racerij in de Lage Landen. :}
 
't Leek erop dat het de zoveelste door Kent gedomineerde race zou gaan worden, maar dat liep wel even anders. Wat een gekke race. Livio Loi, meer geluk dan wijsheid of een meester strateeg?

Hij heeft zeer verdiend gewonnen vandaag, en dit is een leuke opsteker voor de racerij in de Lage Landen. :}

:^ Topprestatie van Livio Loi en RW Racing! :} *O*
 
Moto3
De Nederlandse teambaas Roelof Waninge vierde met de Belgische coureur Livio Loi een verrassende overwinning in de Moto3. De 18-jarige Loi profiteerde optimaal van de wisselende omstandigheden op Indianapolis en een geslaagde gok.

Een paar minuten voor de start ging het plotseling regenen, waardoor bijna alle coureurs voor regenbanden kozen. De regenwolken waaiden echter ook weer net zo snel over, waarop de renstal RW Racing GP besloot snel weer de slicks te monteren onder de Honda van Loi.

Vanaf de 26e startplek klom Loi al in de eerste ronde op naar de negende plaats en in de vierde ronde nam hij de leiding, die hij niet meer uit handen gaf.

Waninge volgde het spektakel allemaal thuis in Dwingeloo. ''Misschien moet ik maar niet meer meegaan'', grapte de teambaas. ''Het team heeft geweldig gewerkt en de juiste beslissingen genomen op basis van kennis en ervaring.''

Bron: Márquez wint zevende Amerikaanse MotoGP-race op rij | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
 
Hoe bizar dat België dit jaar al twee GP overwinningen heeft. Terwijl we hier in NL toch neergekeken wordt op de Belgische racescene.
 
't Leek erop dat het de zoveelste door Kent gedomineerde race zou gaan worden, maar dat liep wel even anders. Wat een gekke race. Livio Loi, meer geluk dan wijsheid of een meester strateeg?

Hij heeft zeer verdiend gewonnen vandaag, en dit is een leuke opsteker voor de racerij in de Lage Landen. :}

:^

Zo is het maar net! En zonder geluk vaart niemand wel. Was gewoon Loi zijn dag vandaag :}
 
Laat Livio maar schuiven..

full


:P
 
De toevalstreffer was hartstikke tof afgelopen week. Jammer dat het verder geen effect gehad lijkt te hebben: Loi en RW zitten ondertussen weer op het niveau van vorig jaar, lijkt wel.
 
Ze worden strenger en strenger, goed zo! Wachten op een sleepje is ondertussen echt niet slim meer. Enig idee hoeveel Moto3 coureurs deze straf gehad hebben? Volgens mij waren er nogal wat trage mensen bij op de baan!
 
Van hero naar... nou ja, 32e.

Een gevalletje van 'met de neus op de feiten worden gedrukt'. Hopelijk zorgt zijn overwinning van vorige week voor iets meer vertrouwen in de race zelf en dus een (flinke) verbetering van positie.

Ze worden strenger en strenger, goed zo! Wachten op een sleepje is ondertussen echt niet slim meer. Enig idee hoeveel Moto3 coureurs deze straf gehad hebben? Volgens mij waren er nogal wat trage mensen bij op de baan!
Ik weet in ieder geval dat naast Loi ook Fenati eenzelfde straf zal ondergaan. Of er nog meer zijn bestraft weet ik niet zeker.
 
Van hero naar... nou ja, 32e.

Een gevalletje van 'met de neus op de feiten worden gedrukt'. Hopelijk zorgt zijn overwinning van vorige week voor iets meer vertrouwen in de race zelf en dus een (flinke) verbetering van positie.Ik weet in ieder geval dat naast Loi ook Fenati eenzelfde straf zal ondergaan. Of er nog meer zijn bestraft weet ik niet zeker.

Fenati mag ik wel hopen ja. Knurft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan