Wie kan mij wat wijze lessen bij brengen?

Jeffreynec

Rookie
10 aug 2015
2
0
wijchen
Beste Motorliefhebbers,

Mijn naam is Jeffrey, 39 jaar, woonachtig in Wijchen bij Nijmegen. Ben gek van Voetbal/NEC, Graffiti, Bobbers en mijn Familie.

Vanaf mijn tienerjaren altijd al verliefd geweest op een Bobbers. Medium hoog stuur, mooi zadel en gespaakte wielen. Echter nu begint het te kriebelen en heb het besluit genomen om motorlessen te nemen en daarna een motor te kopen. Echter ik heb 1 probleem. Ik heb geen verstand van motors en heb 2 linkerhanden :-) Aan een motor sleutelen zal het dus niet worden.

Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik een avond een borrel/biertje kan doen en wat informatie kan wisselen. Een echte liefhebber van het liefst Bobbers. Welke merken zijn goed, waar moet ik op letten etc etc.

Wie o wie kan mij helpen?
 
Beste Motorliefhebbers,

Mijn naam is Jeffrey, 39 jaar, woonachtig in Wijchen bij Nijmegen. Ben gek van Voetbal/NEC, Graffiti, Bobbers en mijn Familie.

Vanaf mijn tienerjaren altijd al verliefd geweest op een Bobbers. Medium hoog stuur, mooi zadel en gespaakte wielen. Echter nu begint het te kriebelen en heb het besluit genomen om motorlessen te nemen en daarna een motor te kopen. Echter ik heb 1 probleem. Ik heb geen verstand van motors en heb 2 linkerhanden :-) Aan een motor sleutelen zal het dus niet worden.

Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik een avond een borrel/biertje kan doen en wat informatie kan wisselen. Een echte liefhebber van het liefst Bobbers. Welke merken zijn goed, waar moet ik op letten etc etc.

Wie o wie kan mij helpen?

Helaas heb ik geen Nederlands Bobber forum kunnen vinden, maar misschien heb je iets aan deze linkjes.
http://www.belgianbobbers.be/forum/index.php

Voor onderstaande link heb je wel Facebook nodig en ik weet niet of je dat al hebt of dat het je waard is een account aan te maken.

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...5Jar5dR-XUHY8h96Q&sig2=mrcCnt0JlF1AeaDB42gvGg