budget gereedschap

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Ik neem alles terug wat ik over duur gereedschap heb gezegd .Net effe mijn voorremsysteem schoongemaakt.Zuiger uit klauw blazen,schoon maken,monteren.10 minuten werk.Remcilinder demonteren,cilinderwandje effe honen,monteren.10 minuten werk.Dan nog effe circlipl\je monteren met goedkoop circliptangetje van de autoshop met 3 opzetstukken.1 uur liggen klooien,een oog kapot door een omhoogschietende zuiger,afgebroken circlip#@%$&.Morge naar de shop om kwaliteit tangen te kopen.Sluit snap-on niet uit. :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Volgens mij heb ik al snap-on spul.Tangetje dat ik 15 jaar geleden gekocht heb om mijn big-fix clipjes los te halen is snap-on.Toen gekocht bij de locale tractorboer.Moetzeggen dat het een verrekt goed tangetje is.
 
hahaha Alf heeft het licht gezien! :+
Ik kreeg een wiel van de aanhanger er niet af afgelopen weekend... Er zaten 17mm doppen op ipv de normale 19.
Heb toen mijn bluepoint steeksleutel gebruikt (niet de Snap-on voor de zekerheid)en met de gewone hamer een paar flinke klappen uitgedeeld. Echt geen krasje te zien! En dat zijn de bluepoint sleutels van 20jaar oud nb!
 
Alf , denk aan je topic "schroevendraaiers" die je al en tijd geleden geplaatst hebt.
De legeringselementen en de bewerkingen maken het gereedschap duur. Als dat niet nodig was dan bestond er geen "duur" gereedschap.

Gr,
Henk
 
hahaha Alf heeft het licht gezien! :+
Ik kreeg een wiel van de aanhanger er niet af afgelopen weekend... Er zaten 17mm doppen op ipv de normale 19.
Heb toen mijn bluepoint steeksleutel gebruikt (niet de Snap-on voor de zekerheid)en met de gewone hamer een paar flinke klappen uitgedeeld. Echt geen krasje te zien! En dat zijn de bluepoint sleutels van 20jaar oud nb!
Dacht ff dat je het over bluetooth gereedschap had.. *D
 
Alf, ik heb hoogst trueshinebody een setje flankdrive plus sleutels (10~19mm) over. Iets voor U?
 
Alf, ik heb hoogst trueshinebody een setje flankdrive plus sleutels (10~19mm) over. Iets voor U?
Heb ik momenteel niks aan.Heb een paar liter benzine in mijn ogen gekregen vandaag toen ik het benzinefilter van mijn samurai heb vervangen.Zie dus niet al teveel.Motor ligt ook uit elkaar.Solex had vandaag een verstopte sproeier zodat ik de fiets moest pakken om te gaan sporten.Bij vertrek van de sportschool bleek deze een lekke band te hebben.Dus naar huis gelopen.
Welterusten..ga zo meteen nog effe een arm breken bij het tanden poetsen.#@%*&
 
Heb ik momenteel niks aan.Heb een paar liter benzine in mijn ogen gekregen vandaag toen ik het benzinefilter van mijn samurai heb vervangen.Zie dus niet al teveel.Motor ligt ook uit elkaar.Solex had vandaag een verstopte sproeier zodat ik de fiets moest pakken om te gaan sporten.Bij vertrek van de sportschool bleek deze een lekke band te hebben.Dus naar huis gelopen.
Welterusten..ga zo meteen nog effe een arm breken bij het tanden poetsen.#@%*&
houd moed mijn beste, houd moed................. ;)
 
Heb ik momenteel niks aan.Heb een paar liter benzine in mijn ogen gekregen vandaag toen ik het benzinefilter van mijn samurai heb vervangen.Zie dus niet al teveel.Motor ligt ook uit elkaar. Solex had vandaag een verstopte sproeier zodat ik de fiets moest pakken om te gaan sporten.Bij vertrek van de sportschool bleek deze een lekke band te hebben.Dus naar huis gelopen.
Welterusten..ga zo meteen nog effe een arm breken bij het tanden poetsen.#@%*&
En dat allemaal omdat je inferieur gereedschap had.... :? ;)

Sterkte met je ogen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan