gear indicator vstrom 650 2008

markg68

MF'er
2 feb 2015
54
0
dongen
Ik heb van iemand een gear indicator uit China gekregen die ik wil aansluiten op mijn vstrom 650 uit 2008.
Ik kan geen stekker vinden wat deze stekker op past en ik zal dus de draden apart aan moeten sluiten denk Ik.
Weet iemand wat ik deze draden op aan moet sluiten of wat in welke kabelboom Ik moet zijn?

alvast bedankt
full
 
Op Aliexpres vind je de aansluitschema's.

Ik heb er zelf ook 1 gekocht voor 15 euro.

Zal wat meer moeite kosten als een GI Pro maar voor dat geld kan je er weer 10 van deze uit China halen.
 
Je zit niet continu in je powerband.

Ga op het circuit rijden zou ik zeggen. Fracties van secondes zijn daar belangrijk. Knipper met je ogen en je bent ingehaald.
 
Laatst bewerkt:
Je zit niet continu in je powerband.

Ga op het circuit rijden zou ik zeggen. Fracties van secondes zijn daar belangrijk. Knipper met je ogen en je bent ingehaald.

maar als je een gear-indicator nodig hebt om te weten in welke vesnelling je zit, ben je echt nog niet toe aan frakties van seconden, dan tel je volgens mij nog met heelder seconden.

eens je snel gaat weet je gewoon exakt waar je in welke versnelling rijdt. vb voor bocht X 2 versnellingen terug schakelen, na de bocht 1 opschakelen en smijten in bocht Y, hard remmen voor bocht Z 3 terug ....

gear-indicator is alleen extra gewicht, als je dan toch over frakties van seconden wil spreken :+

owja, als je niet continu in de powerband zit, doe je het fout :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een vanwege doorschakelen naar 7 als je in tijdje in 6 rijdt. En omdat er in de laagste versnelling de timing wat verlaat wordt ivm geluidseisen. dat haalt die gearindicator er uit. Dat verschil is er, maar het is niet enorm groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan