Met dank aan How To

pth

Die hard MF'er
13 jan 2006
314
5
Met dank aan de How to van Kees den haag en aan Lego :+ . Ik ben onderuit gegaan bij het opdraaien naar mijn oprit, de hond liep tegen mijn voorwiel aan en BOEM daar lag ik :( . topkuip stuk en scheur in zijkuip .
Maar aan de hand van de how to's heb ik de boel, hoop ik, kunnen repareren nu alleen nog een spuiter zien te vinden maar dat kan wel ergens in november.
full
 
Laatst bewerkt:
Wat ik bij Wheeler dealers zag is gaten boren naast de scheur, zodat je daar een door-en-door verbinding krijgt, veel sterker dan deze gelaagde oplossing. Desalniettemin, een geslaagde reparatie lijkt me!
 
ABS en polyester gaan niet samen op een "bewegend" deel van een kuip.
(een bewegend deel is in dit geval de plek waar de richtingaanwijzer gemonteerd is)

Beter was geweest om met ABS te lassen in combinatie met het insmelten van een RVS (fijnmazig) matje. (een werkje wat met "simpel" gereedschap goed zelf te doen is)
 
ABS en polyester gaan niet samen op een "bewegend" deel van een kuip.
(een bewegend deel is in dit geval de plek waar de richtingaanwijzer gemonteerd is)

Beter was geweest om met ABS te lassen in combinatie met het insmelten van een RVS (fijnmazig) matje. (een werkje wat met "simpel" gereedschap goed zelf te doen is)

Een leer moment voor de (hopelijk niet ;) ) volgende keer, nu dus hopen dat het bljvend houd...de tijd zal het leren
 
Terug
Bovenaan Onderaan