Yamaha x-max 400

Bmw zal wel een flink oogje in het zeil houden.

de bmw G 650 X wordt ook al jaren door de Chinese fabriek loncin gemaakt.
 
Loncin de Chinese fabrikant produceerd al jaren de 650cc 1 pitters van bmw.
de bmw G 650 GS, en de G 650 Xcountry, G 650 Xchallenge et G 650 Xmoto.
http://www.moto-station.com/article5364-news-moto-2009-bmw-g-650-gs-elle-revient-.html

En nu dus ook de nieuwe 350cc bmw scooter de tegenhanger van de x-max400.

http://www.scooter-station.com/BMW-C-350-2016-by-Loncin-Maxiscooter-light-au.html

Als die Chinezen goed opgeleid zijn in het nauwkeurig een blok in elkaar schroeven heb ik er wel vertrouwen in.

{heel veel motoren en scooters van honda worden in Italie en Spanje geproduceerd}
{en yamaha's in Italie en Frankrijk}
 
Laatst bewerkt:
Zodan, dat wist ik niet. Dan zal het kwalitatief toch goed zijn. Dan stel ik mijn mening bij!!!!
Van yamaha wist ik het wel. Misschien is het gewoon het gevoel weet je.
Wat een boer niet kent...............
 
Yup dat is dat ding dat ik onlangs nog omschreef in het BMW topic.
De Euro 3 scooter is nauwelijks op de markt en BMW maakt er dan al een Euro 4 van.
 
Laatst bewerkt:
Nou de euro 3 is er toch al vele jaren , de euro 2 mag al bijna 10 jaar niet meer nieuw verkocht worden.
 
Een paar jaar geleden hadden ze afgesproken dat in 2016 moeten motoren voldoen aan euro 4.
en abs.
volgens mij moeten vele fabrikanten dan nog opschieten.
Wat er wel gebeurd is dat wanneer het verplicht wordt de dealers nog even snel voor de verplichting de euro3 motoren al op kenteken zetten.
 
Een paar jaar geleden hadden ze afgesproken dat in 2016 moeten motoren voldoen aan euro 4.
en abs.
volgens mij moeten vele fabrikanten dan nog opschieten.
Wat er wel gebeurd is dat wanneer het verplicht wordt de dealers nog even snel voor de verplichting de euro3 motoren al op kenteken zetten.
 
Welk manual, het Duitstalige wellicht ? Bij Benzine moet je altijd kijken naar het RON getal, dus 92, 95 of 98

In Duitsland hebben ze drie soorten, 92, 95 en 98. Daar is 95 dus "Super" terwijl het bij ons "normaal" of "Euroloodvrij" is omdat we de 92 niet meer hebben.
 
Als er echt 98 in moet en je doet er 95 in dan kan dat problemen geven.
95 ontbrand sneller ( te snel als er 98 in moet)
 
Dat ie wat minder loopt kan ook komen doordat ik de olie bijgevuld heb met 2-takt olie. Niet zo handig denk ik zomaar.


De carterolie bijgevuld met 2 takt olie ??
Of heb je het in de tank gegooid??
 
Hallo,weet iemand de aantrek momenten [nm] van de variateur en de slipperclutch van de x max 400 2015?Ik wil er graag dr pulley dingen opzetten,alvast bedankt.
 
ooit....... had ik een topic gewijd over OCTAAN ( over tuning ) in de racerij mixen ze vroegu cerosine en ik flikker er nu wel eens Action alcohol in.. mijn motort en mijn Audi RS om de boel effies goed schoon te fikken.
In duitsland heeft ARAL 100 (101) RON.

Hoe hoger de octaan, betere/hogere klopvastheid = meer powerrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Precies Opa Bert. Zo zit het. Algemeen bekent fijt!!!!! Als je maar "moderne" auto'/motoren hebt.
alleen die E10 is nog een raadsel voor de wetenschappers. Voor sommige "motoren.
daarom tank ik altijd V power of BP 98 octaan. Meer powerrrrrr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan