Dennis Hoffer

fireblade65

Die hard MF'er
30 dec 2009
921
0
The Manx Motor Cycle Club, organisers of the Manx Grand Prix, regret to announce that Dennis Hoffer, 42, from Hoogkarspel in Holland was killed in an incident near the 13th milestone during last night’s Manx Grand Prix qualifying session on the Isle of Man.


Hoffer, 42, who was single, was a newcomer to the Mountain Course. He has been a regular racer on European circuits since 2009.

The Manx Motor Cycle Club wishes to extend its deepest sympathy to Dennis’s family and friends


Lees dit net op Facebook.........ben in shock.
Dennis is een dorpsgenoot van mij, en deed altijd mijn bandjes voor de motor.

RIP Dennis!!

full
 
Laatst bewerkt:
;( heb het slecht nieuws al even geleden doorgekregen, maar het houd me erg bezig... Dennis, jongen toch... Niet te bevatten man... Hij stond in Oss tijdens de ONK/IRRC races nog aan me te vertellen dat hij er zo'n zin en schik in had, z'n grote road race avontuur. Pfff... Race in peace Dennis. We gaan je missen.
 
Rillingen op mijn rug en ongeloof toen ik het hoorde.
Zijn passie en lekker droge humor, gaan hem missen.
RIP Dennis
 
Ik lees het ook net en kan het maar moeilijk geloven.. -O-

Race in peace, Dennis!
 
Laatst bewerkt:
Zo ongelooflijk dit. Ik kwam zo'n 4 jaar geleden voor het eerst op het forum hier en het viel me al op dat hij echt alleen maar positief was. Waar ik me ergerde aan een bericht wist hij er altijd op een heerlijk luchtige manier op te reageren wat de sfeer in de topics waarin hij actief was altijd erg positief maakte.

Leerde hem vorig jaar pas goed kennen op het circuit en afgelopen voorjaarstraining gingen we de laatste avond met z'n 5en Cartagena in om bier te drinken, vrouwtjes te kijken en te praten over Man. We wilden graag mee, maar dit jaar ging dat niet meer. Volgend jaar dan maar!

Wat een fantastische gozer, zo rustig, relaxed en absoluut geen kwaad in de zin. Zo onwerkelijk dat hij nu van ons weg is. Ben er kapot van.
 
Hier nog samen in Cartagena, veel plezier gehad met veel cuppers! Rust zacht Dennis, gestorven op weg naar je droomrace...

full
 
Laatst bewerkt:
Zoals hier al eerder gezegd...race in peace Dennis...

;( ;(

Tijdens zijn droom de noodlottige verkeerde afslag richting de eeuwige race velden ingeslagen...wat een geschiedenis '(
 
schrik hier toch wel van zeg, Ken Dennis zelf niet, maar ik weet dat hij afentoe wat in het Motorsport algemeen sectie posten. sterkte aan alle nabestaande.
 
Respect voor jou dat jij je droom na ging jagen.
Ik kende je verder niet zo goed, maar er was altijd tijd voor een praatje.
Rust zacht Racer!
 
kwam altijd vrijdag even op de paddock een biertje doen bij ons in de tent. altijd lachen en positief.
veel te vroeg heengegaan.
RIP DENNIS
 
als online mede pc40 eigenaar altijd bereid zijn tot de nodige humor, ik heb je nog zelfs mijn boeken verkocht omdat je wat te lezen wou hebben .

of via fb altijd een topreactie , of de bandjes die je nog zou achterhouden voor me .

dit is zuur zeer zuur , -O-

R.I.P hoffie zoals ik je wel eens aansprak in het pc40 race topic
 
Ik heb vorig jaar mijn Honda CB1000R van Dennis gekocht. Super aardige man. Daarna nog contact via whats-app en motor-Forum.

R.I.P Dennis..
 
Terug
Bovenaan Onderaan