Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Laatste keer met rijden paar keer gehad dat ik beetje aan het glijden ben over de tank.
Bij MotoGP heb ik gezien dat ze van die nopjes op de tank hebben geplakt. Na wat googlen kom ik erachter dat die dingen stompgrips heetten.
Iemand hier ervaring mee? En misschien een adresje waar je die voor een fatsoenlijke prijs kunt scoren?
 
:W

Laatste keer met rijden paar keer gehad dat ik beetje aan het glijden ben over de tank.
Bij MotoGP heb ik gezien dat ze van die nopjes op de tank hebben geplakt. Na wat googlen kom ik erachter dat die dingen stompgrips heetten.
Iemand hier ervaring mee? En misschien een adresje waar je die voor een fatsoenlijke prijs kunt scoren?

Blijven duur waar je ze ook koopt, kwamen bij mij na verloop los te zitten en heb ze er niet meer op.
Heb nu ook andere rijstijl en dan heeft het ook geen effect meer (voetje los van step voor balans, zo zit de knie niet meer tegen tank) dit zie je steeds vaker bij de MotoGP :Y
 
Blijven duur waar je ze ook koopt, kwamen bij mij na verloop los te zitten en heb ze er niet meer op.
Heb nu ook andere rijstijl en dan heeft het ook geen effect meer (voetje los van step voor balans, zo zit de knie niet meer tegen tank) dit zie je steeds vaker bij de MotoGP :Y

Moet je weer bescherm folie plakken op de tank :+ ...
 
Hallo CBR1000RR rijders,

Op 10 augustus dit jaar ben ik in Frankrijk voor het laats van mijn R1 gestapt. Dit door een Peugeot waar ik met een snelheidsverschil van meer dan 200kmu een confrontatie mee had. Wat ik eraan heb overgehouden is een gebroken been en voor de rest een gekneusd lichaam. Ik heb erg veel geluk gehad, m'n motor, pak, laarzen en helm zijn verwoest. Maar daar zal ik jullie niet verder lastig mee vallen.
Met veel plezier heb ik 10jaar op die R1 gereden en m'n eerste ingeving was dan ook er weer een te kopen.

Omdat ik de 1000rr ook wel heel mooi vind en ik er een op het oog heb wil ik jullie vragen of onderstaand exemplaar wat voor mij zou kunnen zijn? Ten Kate lijkt mij betrouwbaar maar het is een verkoop in opdracht van een klant.
Wat zouden jullie als cbr rijders mij adviseren? Is de motor misschien bij jullie bekend?

Ik heb wel eerder op een fireblade gereden en vond de zit relaxter dan die van de R1.
Morgen wil ik bij onderstaande motor gaan kijken.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
 
In de advertentie, het op een na laatste zinnetje:

"In verband dat dit een motor is welke wij verkopen in opdracht van een klant wordt deze zonder enige vorm van garantie geleverd."


Lekker laten staan dus! Of met garantie kopen, of particulier eentje zoeken waar de prijs ook na is (zonder garantie)
 
In de advertentie, het op een na laatste zinnetje:

"In verband dat dit een motor is welke wij verkopen in opdracht van een klant wordt deze zonder enige vorm van garantie geleverd."


Lekker laten staan dus! Of met garantie kopen, of particulier eentje zoeken waar de prijs ook na is (zonder garantie)
Dat deze zo weinig kilometers gemaakt heeft is dus niet direct een voordeel?
Wat zou dan wel een juiste prijs zijn?
 
Dat is je eigen overweging natuurlijk. ;)
Ghehehe, oke.

Ik vind zo op het oog een tof ding om te zien. Lijkt niet verneukt, heeft slechts een eigenaar gehad. Weinig kilometers gemaakt.

Wat zou een redelijk bod zijn?

Zijn er verder nog specifieke dingen waar ik op moet letten?
 
Als de kilometerstand klopt hoef je je weinig zorgen te maken natuurlijk. Betreft de prijs, opzich niet heel verkeerd denk ik gezien de staat van de motor. Kijk op marktplaats om een beeld te krijgen van de gemiddelde vraagprijs. Bied 500 minder ofzo en kijk waar je op uit komt. Verder check je gewoon alle slijtagedelen en goed kijken of het geen schade heeft gehad en als alles goed recht is.

Ik heb er zelf ook een :)

full
 
Nog ongeduldig ook...........

[afbeelding]

[afbeelding]
Totaal niet hoor, gewoon belangstelling voor een dame haar nieuwe "speeltje"...... :)
Ziet er goed uit, hier en daar nog wat onderdelen vervangen en klaar is ie.
Veel plezier met je blade!
Nee, Ron maakte zich oprecht zorgen...
Pcies, jij begrijpt me.
Maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd. ;)

@Nelis: jammer dat ik niet mee kon, als je een keer in het weekend gaat hoor ik het graag.
 
Als de kilometerstand klopt hoef je je weinig zorgen te maken natuurlijk. Betreft de prijs, opzich niet heel verkeerd denk ik gezien de staat van de motor. Kijk op marktplaats om een beeld te krijgen van de gemiddelde vraagprijs. Bied 500 minder ofzo en kijk waar je op uit komt. Verder check je gewoon alle slijtagedelen en goed kijken of het geen schade heeft gehad en als alles goed recht is.

Ik heb er zelf ook een :)

[afbeelding]
Ik ga er morgen wel heen en kijk wel even. Het zal wel wennen worden na tien jaar op de R1 gereden te hebben. Ik vraag me af of deze motor bij hun zelf bekend is of dat hij ergens anders vandaan komt.
Het is wel gek om na zo lang ineens wat anders te gaan rijden, was eigenlijk een heel monogame relatie die ik had.
Voelt als vreemdgaan.
 
In de advertentie, het op een na laatste zinnetje:

"In verband dat dit een motor is welke wij verkopen in opdracht van een klant wordt deze zonder enige vorm van garantie geleverd."


Lekker laten staan dus! Of met garantie kopen, of particulier eentje zoeken waar de prijs ook na is (zonder garantie)

Of laten keuren door Erik van Lent.
 
Blijven duur waar je ze ook koopt, kwamen bij mij na verloop los te zitten en heb ze er niet meer op.
Heb nu ook andere rijstijl en dan heeft het ook geen effect meer (voetje los van step voor balans, zo zit de knie niet meer tegen tank) dit zie je steeds vaker bij de MotoGP :Y

picard_facepalm_bright.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan