Honda SH300i Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! Nu kan LePensZeur ze in de O.P. zetten.

graag, alleen geld voor dit bericht hetzelfde, als ik de links kopier doen ze het niet tenzij ik de originele tekst heb, maar het topic is gesloten.
misschien dat jij (bulldozer) erbij kan.

excuus dat ik jullie verward had :)
 
graag, alleen geld voor dit bericht hetzelfde, als ik de links kopier doen ze het niet tenzij ik de originele tekst heb, maar het topic is gesloten.
misschien dat jij (bulldozer) erbij kan.

excuus dat ik jullie verward had :)

Originele url kan je kopieeren door eerst via de link de website te openen en dan de adresbalk te kopieeren en te plakken in je post.
 
Met Bulldozer wederom gezellig zitten sleutelen en koffie gedronken.. (hij sleutelen ikke koffie drinken) en de bewuste rammel opgesnuffeld.

sleutelen, testrijden,sleutelen testrijden en de uitslag is.... Pipo je hebt niet 1 rammel maar twee en een kraakje. Lekker wel en bedankt voor de moeite tot ziens. Grote voordeel is dat we de knikkerbakrammel zoals we m noemen geelimineerd hebben en de anderen uiteindelijk alleen met het blote oor, zonder helm en vooroverhangend op de rijdend scooter (geen aanrader overigens) te horen zijn. Oftewel alleen voor de extreme mieren...kers onder ons. De kraak die alleen te horen is als je de vering induwt heeft te maken met plastic "plaatwerk" wat onder je buddy zit en waar speling zit. Dat wordt voor Motoport ff fiksen.

Binnenkort gauw weer de MHR en de juiste rollen erin zetten (ja jullie raden het al...ikke koffie drinken en Bulldozer sleutelen want aan een goed huwelijk moet je niets veranderen) want de standaard set up is nu opeens wel heullllll laaaaanggggggzzzzzaaammmmm voor mn gevoel. Ook de db killerloze Akrapovic klinkt bedremmeld zo met die lage(re) toeren })

Ik merk het al, het gaat om de koffie bij jouw... :+

Het is best vervelend een rammel, het lijd af van het rijden, dus uit veiligheids overweging moeten ze eruit.
Een onschuldige rammel kan zo levensgevaarlijk worden, zeker zonder helm op en blik naar beneden. ;)

Overgens gaan er geen andere rollen in, maar een andere lengte vario bus.
 
:( Kraakje wordt steeds irritanter en zeker weten onder de buddy / vering verhaal.

Binnenkort dus bezoek zoonlief combineren met Motoport Schiedam (en misschien ff proefritje op t een of ander om de tijd te doden) :+
 
:? dacht t wel hoor, die 19 gr gaan weer omgewisseld toch

Ja, originele vario zit er nu even in voor de test met 19gr, daarna gaat er weer de MHR vario in met dezelfde 12gram rollen maar kortere bus als hiervoor. Kijken of de vario rammel dan uitgebannen is.
 
Hoi Kevin! Hoe gaat het met jouw zeg?
Hier verder zijn gang en gaat goed met leuke en minder leuke dingetjes rondom de Sh300.
Gaat het wat rond de scheiding? Al weer wat zicht op een beter leven?

Leuk dat je weer even langskomt hier op het forum! :Y
 
Laatst bewerkt:
De vechtscheiding is nog in volle gang maar er komt schot in.
Wat een hel zeg.
Vooral voor de arme kindjes.

Hoest met mijn 300tje ondertussen ?
Jezus wat mis ik dat ding zeg !
 
Gisteravond met Bulldozer de MHR weer terug gezet, andere rollen en weer blij rondrijden op een lekkere felle scooter met een heerlijke Akra sound })

MHR icm rollen is toch echt een wereld van verschil en kan ik iedereen aanraden :}
 
De vechtscheiding is nog in volle gang maar er komt schot in.
Wat een hel zeg.
Vooral voor de arme kindjes.

Hoest met mijn 300tje ondertussen ?
Jezus wat mis ik dat ding zeg !

Ik had je laatste reactie in het koffie topic gezien, ik vermoed dat dat in een ander topic hoorde.
Zag wel dat je nog wel recent ingelogd was geweest.
Jammer voor je dat je in zo een situatie bent beland.
Hoop voor je dat je op de een of andere manier in 2016 toch nog die trip naar je ouders in Spanje kan maken.
je hoeft qua tijd dan in iedergeval minder met het gezin rekening te houden :/ , maar dat had je uiteraard liever anders gezien.
 
De vechtscheiding is nog in volle gang maar er komt schot in.
Wat een hel zeg.
Vooral voor de arme kindjes.

Hoest met mijn 300tje ondertussen ?
Jezus wat mis ik dat ding zeg !

Mooi dat er wat positieve beweging komt in de scheiding zeg, duurt allemaal lang genoeg zo.
Je SH300 vd week nog gespot, ziet er netjes uit nog, kan me voorstellen dat je hem mist, ik kan ook geen dag zonder.
Sterkte verder!
 
Hey Kevin, wat leuk dat je even komt buurten.

De sh doet het fantastisch, heb er al weer 4000km mee gereden waarvan alle 4000 met een glimlach op mijn gezicht :)

Goed om te horen dat er iig schot in de zaak zit
 
Bulldozer, het is ondertussen al weer een eeuwigheid geleden dat ik bij je ben langs geweest maar ik vond het erg leuk om even een bakkie bij je te doen! Nogmaals dank voor het bestellen van de olie en ik neem contact met je op als ik tegen dingen aan loop waar een "professional" aan te pas moet komen ;)

Op het moment rij ik weinig met de 300 omdat ik 'm alleen voor toertochten gebruik. De 150 is voor woon-werk prima. Gisteren nog wel even een stukkie op de 300 gereden en het blijft een genot om op te rijden.

De komende maanden zal ik 'm sporadisch gebruiken. Als de lente komt trek ik hier weer aan de bel.

Groeten!
 
Is de nieuwe SH al gesignaleerd,afgelopen weken Spanje ,Frankrijk en Andorra doorkruist maar geen nieuwe SH gespot.
 
Is de nieuwe SH al gesignaleerd,afgelopen weken Spanje ,Frankrijk en Andorra doorkruist maar geen nieuwe SH gespot.

Nieuwe SH word niet eerder dan half September ( in Nederland ), mijn dealer heeft ze al in bestelling staan....
Ik denk zelf de witte voor mij het mooiste, maar ook de rode komt naar Nederland, de wil ik graag eerst in het echt zien :Y :Y
Prijs inmiddels wel bekend € 5890,= incl. topkoffer !! ( hoewel ik die waarschijnlijk nooit ga gebruiken :N )
 
Laatst bewerkt:
Komt er natuurlijk weer een smak geld bij voor "kosten rijklaar maken". De grootste onzin die er bestaat!!!
 
Komt er natuurlijk weer een smak geld bij voor "kosten rijklaar maken". De grootste onzin die er bestaat!!!

Inderdaad de grootste onzin, hoop met geen inruil en einde van seizoen toch een goede deal te maken.
Mocht dat niet zo zijn dan wacht ik nog wel even tot het voorjaar _O-
 
Gelooft u mij maar....als de nieuwe arriveert en verschillende motorzaken nog de "oude" op voorraad hebben is de beste deal te maken met het "oude" model. Wil je echt alleen voor het 2016 model gaan zou ik lekker wachten tot de winter voorbij is. Sla je twee vliegen in 1 klap...kenteken op 2016 ipv 2015 en je SH hoeft t winterweer niet te trotseren :-)
 
Helaas Pipo de oude gaat het zeker niet worden....uitgebreide test in Scooter Xpress geeft duidelijke verbeterpunten aan, dus ik ben helemaal om. Nu nog kwestie van wachten en mijn toekomstige SH gaat ook in de winter de weg op zolang het winterweer uitblijft.....
2015 of 2016 kan mij echt gestolen worden.... :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan