Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Wie reed er gisteren met z'n RVF door Middelbeers --> Oostelbeers richting Oirschot?
Mijn vriend reed op zijn Ducati SP en spotte er een.

Heb nog geen werk gemaakt van de Kempen RVF rit, weer is zo wisselvallig, heb nog amper gereden :(

Dat was ik, en die op het flight forum ben ik ook.
Rij daar bijna wekelijks
 
Heb nog een OEM demper liggen! ( 1989 type ) is wel te koop.
full
 
Is een OEM demper van een NC 30, de motor van mijn vriend betreft een NC 24, deze hebben de demper aan de andere zijde van de motor. Overigens janrvf houd die demper maar achter de hand wanneer er ooit APK keuringen komen wordt tie goud waard.
 
Laatst bewerkt:
naar aanleiding van eerdere post van vandaag de NC 24 mag 88 dB produceren ! volgens oom agent.

Ik wil best geloven dat een NC24 origineel voorgesteld 88 dB mag produceren. En dat dit met een aftermarket (en dus niet origineel) uitlaatdemper, maar wel E-keur goedgekeurd, ook een wettelijk tolerant afwijking max. +2 dB op origineel mag hebben volgens afgifte EU keuring, maar met 102 dB zit er dan wel ver te boven. Vraag: kan het daarom zijn dat deze scorpion demper misschien een "race-only" demper is? Want Scorpion heeft deze dempers in hun assortiment gehad. Scorpion is sinds start crisis ter ziele gegaan.

Iedereen die een EU goedgekeurd uitlaatdemper met E-keur aanschaft mag er wel toch van uitgaan dat dit conform de wet voldoet voor de motorfiets. Was er misschien nog meer aan de hand?

Ik ben ook benieuwd hoe ze deze geluidsmeting dan hebben uitgevoerd. Er zijn hier ook eisen voorgeschreven hoe dit moet plaatsvinden (dynamisch maar vooral statisch).
 
Zijn alles behalve regenbanden 😉 maar dat wist je al.
Hij is weer gepoetst maar betwijfel of je het nog ziet hoor zaterdag na een rit van 2 uur.
Wordt nog regen voorspeld ook 😢
 
Laat haar zaterdag niet in de kou staan en kom!!!! *D

[afbeelding]

maar dat is oneerlijk roel. gezien het een ducati dame betreft zal ze ook de voorkeur hebben voor mijn moto morini.
moet nog even het weer af wachten morgenvroeg. een paar buien is geen probleem, maar als het de hele dag blijft regenen... misschien toch met de 4 wieler -O-

realiseer me net dat ik me nog nooit heb voor gesteld op het vfr/rvf forum, terwijl ik al een tijdje mee lees :$
ff snel dan maar.
ik ben dus bert, 21jaar en woon in landgraaf.
heb nu bijna 3 jaar een honda cb600s hornet, en bijna een jaar een moto morini corsaro.
helaas nog geen v4:(
ben ondanks ik geen v4 bezit toch uitgenodigd voor morgen om al jullie moois te komen bewonderen *O*
 
Laatst bewerkt:
De onthulling is voorbij, maar stilzitten is er niet bij. }) :N
Tijdens de V4-dag werd een RVF carburateur achtergelaten.
(hoe die beste man toch is thuisgekomen is mij een raadsel) :+ ;)
Die carb mag binnenkort in het grote ultrasoonbad zwemmen.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan