ervaringen met Cree led lampen?

Bendevanmarx

MF veteraan
12 feb 2008
1.392
3
Serskamp
Heerft er iemand ervaring met de schijnwerpers van Cree?

125W 3000LM HIGH POWER CREE U5 LED MOTORCYCLE HEAD LIGHT


Waterproof 3000LM U5 125W Motorcycle LED Spot light Headlight Fog Light Lamp | eBay


Ik zou op mijn Triumph Tiger twee extra lampen willen zetten wegens de abominabele lichtopbrengst van de ene koplamp.
Op internet vind ik overwegend positieve reacties maar ik zou graag een ervaring uit eerste hand horen

grtz
Herman
 

Lijkt me dezelfde. Als er echt een Cree LED inzit geeft ie echt wel genoeg licht; maar gezien de prijs heb ik daar mijn twijfels over. Aan de andere kant kun je voor die paar euro de gok ook gewoon wagen.

Manier van aansluiten in de film is overigens broddelwerk in het filmpje.... gebruik nooit die blauwe scothlock clips. Na een tijdje gegarandeerd problemen.


En uhm nog nooit zo veel uhm, uhm gehoord in uhm een filmpje van uhm slecht 5 uhm minuten. _O-
 
Heerft er iemand ervaring met de schijnwerpers van Cree?

125W 3000LM HIGH POWER CREE U5 LED MOTORCYCLE HEAD LIGHT


Waterproof 3000LM U5 125W Motorcycle LED Spot light Headlight Fog Light Lamp | eBay


Ik zou op mijn Triumph Tiger twee extra lampen willen zetten wegens de abominabele lichtopbrengst van de ene koplamp.
Op internet vind ik overwegend positieve reacties maar ik zou graag een ervaring uit eerste hand horen

grtz
Herman

Staat je lamp wel goed afgestelt?
 
Heb zelf ook een Tiger 955 en rijd elke dag snelweg en een paar km onverlichte landweggetjes.
Lichtopbrengst is hiervoor idd ruimschoots onvoldoende.
Dus ook geexperimenteerd:
- 2x koplamp standaard halogeen: niet veel beter
- 2x koplamp met hogere opbrengst halogeen: veel beter
maar dynamo trekt dat niet icm handvatverwarming...
Dynamo is ook nogal onderbemeten
- 2x Xenon in de koplamp en 2x 2W led verstralertjes

De lastste combi werkt super goed.
Je moet wel de koplampen wat meer naar beneden richten om andere mensen niet te verblinden.
Heb het zelf met auto uitgeprobeerd en nu is het prima.
De verstralertjes zijn vooral goed als markeringlicht en bermverlichting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan