Stralen en poedercoaten

1 aug 2015
55
0
Breda
Halle allemaal,

Ik ben nog niet helemaal bekend op het forum en ben er nog niet achter hoe ik makkelijk onderwerpen kan zoeken. Ik heb niks kunnen vinden voor mijn komende vraag. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik heb een cb450s uit 1987 staan waarvan het frame een beetje begint te roesten en de achterbrug ook.
Ik ben op zoek naar iemand die zeer voordelig voor mij het frame en de achtervork kan stralen en poedercoaten. Het frame is rood en het achterbrug zilver/grijs.

Ik hoop dat iemand een goedkoop adres voor mij heeft. Anders zal ik toch schuurpapier pakken en een paar spuitbussen halen.

Met vriendelijke groet,

Wouter
 
Voordat we allerlei tips gaan geven zoals: zoek een poedercoater, wat heb je in gedachten als budget?

Lever je het frame en brug zelf los, en zonder lagers aan?
 
Bel dekru in dreumel.
Doet wel meer met motorfietsen (ervaring leert dat je beter een coater hebt die een beetje verstand van motoren heeft.)

Bel: 0487-573816
Margrietstraat 31/A, 6621BV, Dreumel
 
Denk dat je dan zelf moet gaan schuren en spuiten.

Gemiddeld 150-250 voor een frame, beetje afhankelijk van hoeveel toebehoren erbij zitten.
Achterbrug, accuhouder, subframe, overige beugels.

Je kan ook zelf stralen (oa in Zwaag, niet echt in de buurt.....) en spuiten/schilderen met Hammerite.
Heb ik ook een mooi resultaat van gezien.
 
Bedankt voor de tip!
Ik zal eens contact opnemen.
Weet iemand misschien een adres wat dichter bij Breda?

Mijn budget is €100.

Daar ga je het niet voor redden. Ik was €300,= kwijt voor V-Max frame en wielen.
full

full
 
Ik heb er al 1 gevonden die het voor 150 kan doen, dus dat komt aardig in de buurt.
Oude lagers gaan er inderdaad gewoon in, die zijn in uitstekende staat.
Het is alleen jammer dat de laklaag op de standaard plekken erg roestig is en ik niet de rijkste ben.

Het gaat om het volgende:
full

full
 
Voor degene die mij nuttige informatie hebben gegeven, heel erg bedankt.
Voor de andere, ja...

Ik heb een paar bedrijven gemaild, lukt het niet, dan ga ik zoals ik al aangaf de boel schuren en zelf spuiten. Dan heb ik ook een mooi resultaat alleen wat minder sterk.
Dan gaat volgende week het motorblok open.
 
Voor degene die mij nuttige informatie hebben gegeven, heel erg bedankt.
Voor de andere, ja...

Ik heb een paar bedrijven gemaild, lukt het niet, dan ga ik zoals ik al aangaf de boel schuren en zelf spuiten. Dan heb ik ook een mooi resultaat alleen wat minder sterk.
Dan gaat volgende week het motorblok open.
_O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan