Schijfrem voorkant r1 loopt aan

46repsol46

MF'er
18 mrt 2006
75
0
echt
Heren,

Even een vraagje

Na het eruit halen van het voorwiel (klauwen los voorwiel eruit en erin klauwen vast) nergens aan gekomen. Loopt de remschijf aan zonder de klauwen draait het wiel perfect.
Ik heb de zuigers er al uit gehad en school gemaakt hier waren geen gekke dingen aan te zien nieuwe olie erin maar loopt nog steeds aan.

Het gaat om een racer dus ik kan niet ff een rondje gaan rijden om te kijken of de schijf heet wordt maar het wiel draait draait amper 1 keer rond dus ik neem aan dat dit niet lang goed gaat.

Iemand tips?
 
altijd maar 1 ding tegelijk veranderen ;)

er zijn genoeg blije klanten met china hendeltjes, maar er zit wel eens een maatfoutje tussen, vaak is het gevolg dat de zuiger niet helemaal terug komt en het compensatiegaatje dus geblokkeerd wordt.


Mijn bruine compensatiegaatje werd er niet goed van heb alle China meuk hendels van de motors gehaald. :Y

Neem geen risico meer met deze zooi draag immers geen pamper meer :+
 
Mijn bruine compensatiegaatje werd er niet goed van heb alle China meuk hendels van de motors gehaald. :Y

Neem geen risico meer met deze zooi draag immers geen pamper meer :+

zo lang je niet weet wat "vrije slag" is blijf je beter gewoon sowieso van je remmen af, en als je er toch aan sleutelt, steeds een pamper dragen. of het nu over China of Brembo gaat maakt echt geen verschil (enkel mss in "kans op problemen").

vrije slag is basis van alles en komt voor ontluchten.
 
zo lang je niet weet wat "vrije slag" is blijf je beter gewoon sowieso van je remmen af, en als je er toch aan sleutelt, steeds een pamper dragen. of het nu over China of Brembo gaat maakt echt geen verschil (enkel mss in "kans op problemen").

vrije slag is basis van alles en komt voor ontluchten.

Je hoeft je alvast over mijn sleutelkwaliteiten geen zorgen te maken Janbros ;)

Wat betreft die China hendels.Die had ik ook op al m'n race motors zitten en die werkten allemaal prima.En toch dit jaar alles eraf gehaald want als het om remmen gaat dan neem ik voor op het circuit geen enkel risico.

Ik ga even de pamper verschonen ben aan de race :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan