honda cm400t

angelokleen

Rookie
7 sep 2015
4
0
olsene
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
hallo,ik ben nieuw op dit forum.ik ben bijna klaar met mijn project.ombouw van een 2 cilinder honda cm400t.nu bij het opstarten ervaar ik dat hij maar op 1 cilinder draait? het rare is dat je het gewoon niet hoord,stationair als bij volgas.hij draait zelfs perfect op rolantie en bij gas geven.ontsteking heb ik op beide cilinders.ik heb beide carburators gereinigd en gereviseerd.ook zit er nu een dynojet in.benzine komt er in de carburator,heb ik getest met de vijs open te draaien van de vlotterbak.er met rijden kan ik nog niet aangezien mijn benzinetank nog in spuiterij is.het rare is ook dat hij onmiddellijk start,zonder probleem en mooi blijft draaien.en dat maar op 1 cilinder??? hopelijk kan ik hier een antwoord vinden.mvg
 
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben bijna klaar met mijn project ombouw van een 2 cilinder Honda cm400t.

Nu bij het opstarten ervaar ik dat hij maar op 1 cilinder draait. Het rare is dat je het gewoon niet hoort.

Zowel stationair, als bij volgas. Hij draait zelfs perfect op rolantie en bij gas geven.
De ontsteking werkt op beide cylinders.
Ik heb beide carbureteurs gereinigd en gereviseerd. Ook zit er nu een dynojet in.
Benzine komt in de carburateur, en heb ik getest dmv de vijs open te draaien van de vlotterbak.

Er met rijden kan ik nog niet, aangezien mijn benzinetank nog in spuiterij is. Het rare is ook dat hij onmiddellijk start zonder problemen en mooi blijft draaien. En dat maar op 1 cilinder :?

Hopelijk kan ik hier een antwoord vinden.

Mvg.
 
Laatst bewerkt:
de bougies heb ik al gewisseld.geen verandering te merken.blijft mooi draaien.normaal bij een 2/3/4 of 6 cilinder waarbij 1 of meerdere cilinders niet werken,dan hoor je dat toch.en dat is bij mij het geval niet.hij draait zoals het moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan