Dragstar rijders

zo staat hij nu,moet nog details doen maar heb al enkele testritten gedaan
full
 
Dat laatste vat ik even niet.. hoe zou een hoge apr hanger moeten helpen tegen gespannen draden etc?
In plaats van je keel af te snijden, breken ze, of vliegen door de apehangers over je heen.

Hetzelfde principe als de verticale metalen stangen gebruikt op Jeeps in WO II.

HTH, groetjes, Wim
 
Ik zag iemand voorbij komen met gecoate velgen en spaken, mijn vraag nu blijft dat gecoat op de spaak zitten?kan je spaak nu nog aandraaien? mijn spaken voorvelg zijn erg verroest dus daarom deze vraag
 
Dat blijft goed zitten, en als je je spaken controleert voor je ze coat kan er niet zo veel mis gaan. Je kan achteraf de spaak evenzeer nog aandraaien maar dan breekt de coating. Als je de spaken aangedraaid hebt voor het coaten blijven ze zo ook wel zitten door de coating.
 
In plaats van je keel af te snijden, breken ze, of vliegen door de apehangers over je heen.

Hetzelfde principe als de verticale metalen stangen gebruikt op Jeeps in WO II.

HTH, groetjes, Wim
Aha, is ook wel wat waard :o

@rebel
Ziet er gaaf uit!
 
Trouwens..., ik wil wel white wall banden onder mijn motor hebben. Nu is alleen mijn voorband aan vervanging toe en achterste nog lang niet. Nu overweeg ik dus om een whitewall voorband te kopen bij de dealer als dat kan en de achterste te verven met die white wall paint.
Weten jullie een voordelige en vooral betrouwbare webshop waar ik dat kan bestellen?

MVG
 
Heb goede ervaringen met deze winkel: http://www.caferaceronderdelen.nl/white-wall-paint-lees-meer.html

Met de White Wall verf heb ik minder goede ervaringen. Verkleurde snel, liet op plaatsen los... Heb het er snel weer afgehaald (wat ook erg makkelijk gaat). Lees je even goed in voordat je het aanbrengt.

Trouwens..., ik wil wel white wall banden onder mijn motor hebben. Nu is alleen mijn voorband aan vervanging toe en achterste nog lang niet. Nu overweeg ik dus om een whitewall voorband te kopen bij de dealer als dat kan en de achterste te verven met die white wall paint.
Weten jullie een voordelige en vooral betrouwbare webshop waar ik dat kan bestellen?

MVG
 
Heb het inmiddels al besteld en op de banden aangebracht (ook gekocht via caferaceronderdelen)


Zo staat de motor er inmiddels bij ;) Voorband was aan vervanging toe dus dat is wel een echte white wall :)

Nog mensen ervaringen met windschermen op de motor? Ik rij niet veel snelweg, maar voor toekomstige toerritjes lijkt het me toch wel lekker een niet al te groot windscherm(flyscreen?) erop te hebben.

Ook houd ik mij aanbevolen voor een 2e hands standaard einddemper set, hou toch van wat meer stilte ;)
 
Hi Bike_Explorer,

Ik heb nog een setje originele uitlaatpijpen liggen voor de Dragstar. Zeer nette set en vraag er EUR 70,- voor. Iets voor jou?


Heb het inmiddels al besteld en op de banden aangebracht (ook gekocht via caferaceronderdelen)

[~[url="http://i1322.photobucket.com/albums/u573/Wild-Savage/dragstar%20whitwalls_zpse84hqlrk.jpg"]afbeelding~][/URL]
Zo staat de motor er inmiddels bij ;) Voorband was aan vervanging toe dus dat is wel een echte white wall :)

Nog mensen ervaringen met windschermen op de motor? Ik rij niet veel snelweg, maar voor toekomstige toerritjes lijkt het me toch wel lekker een niet al te groot windscherm(flyscreen?) erop te hebben.

Ook houd ik mij aanbevolen voor een 2e hands standaard einddemper set, hou toch van wat meer stilte ;)
 
ahhh fk... meen je niet.. :(

Net wat via de motorsloop.be besteld voor 150 (wel zo goed als nieuwe volgens de beschrijving..)

Sorry... anders had ik ze graag voor die prijs overgenomen!

Zelf bied ik nu mijn half-open uitlaat aan zodra de nieuwe eronder zitten...
 
G*dverdomme...!
'Nieuwe' uitlaat binnen via motorsloop.be, blijken de dempers allemaal geboorde gaatjes te hebben, waarschijnlijk voor de sound..! Stond niks in over de advertentie...

Vrijdag nog maar ff langs de motorzaak en nog een pakking halen en dan even kijken hoe het met de herrie gesteld is... hopelijk valt het mee. Uitlaatgeluidje is lekker, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar achtergrondsound

@Warriorfan
Als dit niks wordt en die demper me straks alsnog teveel herrie maakt door al die gaatjes, heb ik misschien nog wel interesse in jouw dempers als die nog helemaal heel zijn zonder gaatjes.
 
Laatst bewerkt:
Als het enkel van buiten geboord is met een klein boortje gaat het nog niet zoveel verschil maken...
Ik heb bij mijn standaard dempers de tussenschotten eruit geramd om wat luider te hebben:)
Maar voor die prijs verwacht je idd nette uitlaten
 
Laatst bewerkt:
De gaatjes zitten zowel onderaan de demper (2 gaatjes) als in het einde van de demper, naast het normale uitlaatgat zeg maar. Misschien dat ik in die gaatjes naast het normale uitlaatgat wel boutjes in kan draaien om de boel te dempen... Vorige motor (cbr125r) was ook een gaatje aan het begin van de demper geboord, en dat was allemaal niet zoveel herrie.

Vrijdag langs de motorzaak om uitlaatpakking te halen, hopelijk valt het volume dan wel mee...

En anders kan ik de uitlaat wel terugsturen heeft motorsloop.be mij verteld over de telefoon. Maar je wilt het gewoon meteen goed hebben natuurlijk... @%!@T^!
 
even als reactie op het windscherm,

Ik zelf rij een virago xvs1100a, met windscherm, en ik zou niet zonder willen. Ik zou zelf niet kiezen voor een scherm wat je met stangen monteert op je stuur. Ik heb dat op mijn virago gehad en vond dat toch niet echt ideaal. Neemt veel ruimte in zodat het wat zoeken wordt waar je navigatie te plaatsen. Het scherm op mijn
dragstar zit zoals bij zo vele gemonteerd aan de voorvork.

Groet,

Johnny
 
even als reactie op het windscherm,

Ik zelf rij een virago xvs1100a, met windscherm, en ik zou niet zonder willen. Ik zou zelf niet kiezen voor een scherm wat je met stangen monteert op je stuur. Ik heb dat op mijn virago gehad en vond dat toch niet echt ideaal. Neemt veel ruimte in zodat het wat zoeken wordt waar je navigatie te plaatsen. Het scherm op mijn
dragstar zit zoals bij zo vele gemonteerd aan de voorvork.

Groet,

Johnny
Bedankt voor je reactie! Als ik dat scherm uit die link bekijk uit mijn vorige bericht dan lijkt het toch niet alsof die 2 stangen heel veel ruimte innemen op je stuur? Aan iedere kant een klemmetje? Kan navigatie in het midden toch op je stuur?

Wat voor windscherm heb jij trouwens?

@Gerlossertje

Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar het resultaat als het gemonteerd is :)
 
Laatst bewerkt:
Zomaar even een vraagje..
Zou een voorspatbord van een Dragstar 650 Classic op een Dragstar 650 Custom passen??

Volgens mij wijken de wielmaten iets af dus ben toch wel benieuwd...
 
Ik dacht niet dat dat zo 123 ging, omdat zoals je al aanhaalde de wielmaten anders zijn.
Ik heb vorige week mijn blok gespoten en dat ziet er zo uit:
261364_10208237386831916_5522331136683972044_n.jpg
 
past niet, want een classic heeft bredere voorvork met dikker wiel... evt. kan je wel pas maken en afstandbussen te gebruiken.

@bert ziet er goed uit , met wat heb je je blok gespoten en vereist het een voorbehandeling?(schuren enzo...)
 
Laatst bewerkt:
Ok, weet ik voldoende ;) tx

@bert650
Zal klusje geweest zijn denk, die koelribben zijn wel lastig (zeker als je hebt geschuurd XD)
 
Ik heb wel classic voorspatbord op custom.bevestiging overgezet en klein stukje weg slijpen van spatbord.vind het niet misstaan ook al is wielmaat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan