Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Een Takkoni demper die wil je echt niet :N _O- Klinkt als een scheet in een prullenbak :+

de naam alleen al.... :r ...doet me denken aan een imitatie i phone uit china ofzo.....zal die rommel ook wel wegkomen.....

over rommel gesproken.... ik heb net ff me achterbok in elkaar gezet..... :Y ...had ik besteld bij
bullshit-motorparts .... :+
de hele zolder ligt vol bokken onderhand alleen 1 voor zo n enkelzijdige ophanging dus niet.

moet wel zeggen dat dit de eerste is die zonder geduw en getrek (en gevloek) in elkaar gekomen is....
CONSTANDS.....lekker goeiekoop maar toch nette kwaliteit.... :Y ...hij is der ook nog nie doorheen gezakt.... :N
voor weinig want in de sonder angebot en binnen 2 dagen in huis...bij bullshit-teile dus... *O*
 
Ja mooi :Y

Maurice Bigpapa had die eerst ook erop zitten.Dat zijn aangepaste.

Daar kon geen sportpijp tegenop

waarom dan niet een paar gatties geboord in de originele pijpe :?
zelfde looks...zelfde sound....voor een fractie van de prijs want het is recessie... :Y
 
de naam alleen al.... :r ...doet me denken aan een imitatie i phone uit china ofzo.....zal die rommel ook wel wegkomen.....

over rommel gesproken.... ik heb net ff me achterbok in elkaar gezet..... :Y ...had ik besteld bij
bullshit-motorparts .... :+
de hele zolder ligt vol bokken onderhand alleen 1 voor zo n enkelzijdige ophanging dus niet.

moet wel zeggen dat dit de eerste is die zonder geduw en getrek (en gevloek) in elkaar gekomen is....
CONSTANDS.....lekker goeiekoop maar toch nette kwaliteit.... :Y ...hij is der ook nog nie doorheen gezakt.... :N
voor weinig want in de sonder angebot en binnen 2 dagen in huis...bij bullshit-teile dus... *O*

Je kan beter de CONSTANDS kopen als soms dat blauwe merk.... ;)

Of deze , zoiets heb ik ook van Constands om te kunnen rangeren _O-

http://www.ebay.de/itm/RSTV-NEU-MOT...640ecdc&pid=100034&rk=8&rkt=8&sd=400793598824
 
...lijkt wel roze... ;)


Nee hoor :P

full
 
...niet dat ik weet, maar waarom zou je dat ook willen...
...met de standaard dempers loopt het ding mooi zacht zoevend de verte in...

...vandaag een stukje met de compleet ongedempte Sportboxer wezen rollebollen..., en eerlijk gezegd verveeld dat ook gauw, dat lawaai aan de kop... :/


Heb ook ff gereden op mn zxr750 maar klinkt altijd naar meer dat ding. Heerlijk om weer te rijden. Lekker geluidje heeft ie ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan