NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Ik dacht ook, het is gebeurd. Maar Rossi versloeg toch Lorenzo weer in moeilijke omstandigheden :}

blijft de ouwe sluwe vos, maar deze keer niet.
als hij eerder dan Lorenzo op slicks was gegaan had die 2de kunnen worden.
teveel gefocust op elkaar denk ik
maar ja, achteraf is altijd makkelijk lullen :Y
was wel spannend zo, zat op de bank te schreeuwen :)

Misano 2015 gaat dikgedrukt geschiedenisboekjes in

Marc was de coolste vandaag *O*
 
Ik heb er ook weer een mooi ritje over de waalbandijk en maasdijk over zitten. Heerlijk weer, nog even genieten nu het nog kan. Veel motorrijders ook op de dijken!

@Blue_eyes: is het mogelijk dat ik vandaag langs je op gereden ben? Ter hoogte van Maasbommel op de Maasdijk (ca. 14:00) reed iemand op een (volgens mij) soortgelijke Kawasaki langs me op..


Nope, heb 1 jaar geleden het voor het laatst op de Kawa gereden... :$
 
Hey Peter, proficiat *O* bofkont :Y

verwacht wel wat foto's van de superbikes sponsormeiden ;)

Haha, je had het gezien. Thanks man! Ben nu aan mijn stand verplicht om er weer een mooi verslagje van te maken :Y Hoewel het natuurlijk niet zo'n avontuur is als een retourtje Cadwell Park. Maar we gaan we er zeker weer van genieten :Y *O* :]
 
Ohja.... voor diegene die zaterdagmiddag een stukske gaan rijden...
Bij Doornenburg op de Waaldijk heb je kans dat je ff moet stoppen. Daar kan een schutter staan om het verkeer tegen te houden. Er wordt namelijk geschoten langs de dijk. Koningschieten met de schutterij...

:)

Ik kijk wel en zorg er voor dat ik geen dorst heb ;)
 
Ohja.... voor diegene die zaterdagmiddag een stukske gaan rijden...
Bij Doornenburg op de Waaldijk heb je kans dat je ff moet stoppen. Daar kan een schutter staan om het verkeer tegen te houden. Er wordt namelijk geschoten langs de dijk. Koningschieten met de schutterij...

:)

Ik kijk wel en zorg er voor dat ik geen dorst heb ;)

Vanmiddag nog met een grote groep motoren over de Huissense dijk gereden :Y :]
 
Vanmiddag nog met een grote groep motoren over de Huissense dijk gereden :Y :]

dan hoop ik niet voor jullie dat dat tegen half 5 was, kwam toen van me werk en het viel er met bakken uit op de 325 :Y

gelukkig zat ik in het bedrijfskoekblik :) , zag nog wel een dappere rijder in zijn raceoverall,
die zal nu wel te drogen hangen ;)
 
Ohja.... voor diegene die zaterdagmiddag een stukske gaan rijden...
Bij Doornenburg op de Waaldijk heb je kans dat je ff moet stoppen. Daar kan een schutter staan om het verkeer tegen te houden. Er wordt namelijk geschoten langs de dijk. Koningschieten met de schutterij...

:)

Ik kijk wel en zorg er voor dat ik geen dorst heb ;)

terugschieten, wat denken die gasten wel ;)
 
dan hoop ik niet voor jullie dat dat tegen half 5 was, kwam toen van me werk en het viel er met bakken uit op de 325 :Y

gelukkig zat ik in het bedrijfskoekblik :) , zag nog wel een dappere rijder in zijn raceoverall,
die zal nu wel te drogen hangen ;)

Wij waren voor de grootste buien binnen na een rit van 200km :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan