KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem. :)
Alleen zal ie binnenkort een weekje of 2 zonder voorwiel staan, ivm two tune spuiten.
 
Laatst bewerkt:
~
voila, hier istem dan.

foto%2028-08-15%2017%2012%2033.jpg
 
excuses mannen ben niet zo handig met pc's.

3 maal scheepsrecht :

lFe1oTgh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha thanks, ben er ook erg blij mee! Heb al een hoop motoren gehad maar deze stuurt als een fiets en als je op de gas gaat is het een kogel! Heb nog nooit zoveel banden versleten...

Nadeel vind ik wel dat je iedere keer het abs op super moto moet zetten als je hem start om te kunnen sliden.. Dat vergeet ik wel eens als ik hem inzet :x
 
Laatst bewerkt:
Haha thanks, ben er ook erg blij mee! Heb al een hoop motoren gehad maar deze stuurt als een fiets en als je op de gas gaat is het een kogel! Heb nog nooit zoveel banden versleten...

Nadeel vind ik wel dat je iedere keer het abs op super moto moet zetten als je hem start om te kunnen sliden.. Dat vergeet ik wel eens als ik hem inzet :x

Koop een dongle, ben je daar vanaf..
 
Weet niet of er hier mensen zijn die motovloggers bekijken en Royal jordanian kennen die heeft nu ook een sd1290, met mooi geluid erbij.
 
Ik volg RJ al een paar jaar. Maar die SD is echt bruut. Dat op Eem apparaatje heeft moeite met het geluid goed op te nemen ;)
 
Help me is een eindje op weg, neem aan dat het geen draadloos internet dongle is _O-

Haha, nee het is een apparaatje dat iedere KTM dealer verkoopt die je laatst ingestelde voorkeuren (MTC en ABS uit bijvoorbeeld) onthoud zodat je niet iedere keer alles opnieuw hoeft in te stellen na het uitzetten. Op de Amerikaanse link hieronder kan je het part-nummer vinden. (samen met nog heel veel leuke spulletjes..)

KTM 1290 Super Duke ABS Dongle - 61312953044

Ik heb het zelf ineens bij aankoop van mijn SD laten monteren bij Goedhart, iets van 80 euro geloof ik.
 
Thanks man! nou heb ik helemaal niks meer te mopperen over mijn "beast". Heb het gelijk besteld! *O*
 
Laatst bewerkt:
mijn beast is de deur uit en heb de powerparts hoes over

de hoes heeft alleen beetje vet van de ketting er op zitten maar dat hou je niet tegen van wegen het elastiek wat er in zit.

de lossen hoes €80



En heb de originele paddock stand van ktm mag weg voor €100

De originele demper en katatisator mogen weg teab
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan