Dennis Hoffer

SDC11532_zpsptrpjqcc.jpg
 
Ik was helaas verhinderd. Maar wat een mooie opkomst. Lastig te tellen, maar zie zo ruim 80 motoren. En niet zo veel mensen krijgen begeleiding tijdens hun laatste reis van oa. een RC30. Mooi hoor. We gaan je zeker missen, Dennis!
 
Laatst bewerkt:
SDC11523_zps8d39ix7t.jpg


De lange stoet over de N506 was indrukwekkend en hij reed gewoon mee. Bij het laatste stoplicht in Hoorn staat een camera dus daar moesten we wel stoppen. Voor de rest werd alles afgezet door een paar motorrijders, ik heb geen politiebegeleiding gezien zoals laatst bij de uitvaart van Robert.

Er zullen nog wel beelden komen van die enorme stoet motoren. Dennis kan tevreden zijn.
 
[afbeelding]

De lange stoet over de N506 was indrukwekkend en hij reed gewoon mee. Bij het laatste stoplicht in Hoorn staat een camera dus daar moesten we wel stoppen. Voor de rest werd alles afgezet door een paar motorrijders, ik heb geen politiebegeleiding gezien zoals laatst bij de uitvaart van Robert.

Er zullen nog wel beelden komen van die enorme stoet motoren. Dennis kan tevreden zijn.
Super he :)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

De lange stoet over de N506 was indrukwekkend en hij reed gewoon mee. Bij het laatste stoplicht in Hoorn staat een camera dus daar moesten we wel stoppen. Voor de rest werd alles afgezet door een paar motorrijders, ik heb geen politiebegeleiding gezien zoals laatst bij de uitvaart van Robert.

Er zullen nog wel beelden komen van die enorme stoet motoren. Dennis kan tevreden zijn.
Was een mooi afscheid! Dennis kan zeker trots zijn!
Ik reed idd gewoon mee, heb het risico genomen, was het laatste wat we konden doen.
 
Ik zag later op de dag op Facebook een bericht van RTV noordholland dat er een groep motorrijders betrokken zijn geraakt bij een aanrijding met een busje in de buurt van heemskerk,waarbij 1 van de motorrijders om het leven gekomen is.
Ik mag toch hopen dat die groep niet van de uitvaart van Dennis vandaan kwam....
Iemand iets over gehoord?
 

Langs de N506 heb ik ook iemand zien filmen. Dat moeten indrukwekkende beelden zijn. Hopelijk komen die nog langs.
Vanmorgen stond er een grote foto op de voorpagina van het NHD.
 
Kwam net deze tegen op een ander forum: Dennis Hoffer op de fiets van Aaron Zanotti in de BSB

12027392_10207728427350843_6865387478803194634_o.jpg
 
Het is alweer een jaar geleden. Ik zag vanmorgen een advertentie in de plaatselijke krant, vandaar.

Dennis wordt niet vergeten.
 
Zag op Facebook dat Kawajaap er nu is, weer even slikken als je alles voorbij ziet komen.. Maar wel mooi om niet vergeten te worden..
 
Damn, de Manx GP 2016 is alweer aan de gang. En het is dus alweer ruim een jaar geleden dat Dennis zijn Waterloo vond tijdens zijn geliefde hobby. We zijn je niet vergeten Dennis!

Dennis-sticker_200.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan