NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

dan hoop ik niet voor jullie dat dat tegen half 5 was, kwam toen van me werk en het viel er met bakken uit op de 325

gelukkig zat ik in het bedrijfskoekblik :) , zag nog wel een dappere rijder in zijn raceoverall,
die zal nu wel te drogen hangen ;)

Yep.... daar zat ik ook in... })

Zoonlief wilde s'morgens met z'n Puchje naar zijn stage. Met het starten brak de gaskabel... Dus s'morgens maar ff met het koekblik weggebracht, hij kwam me namelijk wekken en op die manier kon ik rustig wakker worden omdat hij heen kon rijden.
Maarja... s'middags moest hij weer worden opgehaald, auto niet thuis... Wel droog in Arnhem aangekomen maar door de bui naar huis.

Och... het is maar water :)
 
Awwww...wat lief dat je aan mij denkt!


Jordy!!!!!!!!!!!

Wanneer gaan we deze halen????


9328C5F2-ED9B-4D3E-ADE4-C4B338E5B07E_zps75pthmyv.jpg


2F153809-ACCD-4A13-9152-4F456430EEE4_zps8jphjjad.jpg


:} :9~ :} :9~ :} :9~
 
Leuk dat je ff langskwam kees, maar zo komen de kms natuurlijk nooit op de teller ;)


_O- _O- _O-

Goed je weer eens gezien en gesproken te hebben Jordy. *O*

Ik ben een mooi weer, koffie, thee, terras ouwenelen motorrijder... :Y

Maar de 1000 staan erop, dus hij kan naar Termaat voor beurtje, LED knippers en handvatverwarming.

Issie klaar voor volgend jaar... :$
 
Vanmorgen onderweg twee maal 65x45.2 gespot :Y
 
Vanmorgen onderweg twee maal 65x45.2 gespot :Y

Vanmorgen onderweg twee keer NR 34 gespot :W


Was toch wat frisjes vanochtend dus een koffiestop extra gemaakt.
Bij de laatste pomp voor Assen weer koffie en tanken en even gekletst met een die hard, bijna 70 en met zijn KTM net een 9 landen tripje achter de rug.
Sturen ging hem goed af, geen schaamrandjes, respect :}
Mijn maat opperde om eens in de GT te gaan zitten, was al lang geleden.
Precies op tijd voor de moriwaki cup.
Naast ons wat gasten uit Elden, waren ook in Cadwell geweest en IOM !!
Was gezellig en mooie uitremacties gezien en een schuivertje.
Scott gewonnen en Michael derde *O* nog bedankt voor je berichtje :)
Het was een mooi motorsport weekend :Y
 
Ook net thuis van weer een mooi BSB weekendje! Ga je naar de BSB en wat doe je als eerste?

Juist: Live de 1ste manche van de WSBK kijken op de mooie flatscreens in de Milwaukee Yamaha hospitality unit. Stond er vol Nederlanders die vdM wilde zien. En tegelijk werden alle bezoekers toegesproken door Josh Brookes en zijn teammaat. Met de opmerking: "We zijn populair vandaag!" _O-

En zo dus mooi Jonathan Rea wereldkampioen zien worden *O* :}

Verder prachtige dagen gehad met mooie inhaalacties en een huldiging van Bad Bo Bendsneyder en Streuer plus bakkenist :} :]
 
Ik zou niet weten welke Erik jij bent? 🙈

Ik kom oorsprongkelijk uit Boven-L
 
Alleen nog maar otr, wegmotor begin dit jaar verkocht. Reed er nooit meer op.

Edit:
Weet het al, wel een slechte tip, de basisschool. Het was de middelbare :9 mooi om je weer eens te spreken!
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog maar otr, wegmotor begin dit jaar verkocht. Reed er nooit meer op.

Edit:
Weet het al, wel een slechte tip, de basisschool. Het was de middelbare :9 mooi om je weer eens te spreken!
O stom, tja het is allemaal al een poos geleden he ... _O-
 
Ook net thuis van weer een mooi BSB weekendje! Ga je naar de BSB en wat doe je als eerste?

Juist: Live de 1ste manche van de WSBK kijken op de mooie flatscreens in de Milwaukee Yamaha hospitality unit. Stond er vol Nederlanders die vdM wilde zien. En tegelijk werden alle bezoekers toegesproken door Josh Brookes en zijn teammaat. Met de opmerking: "We zijn populair vandaag!" _O-

En zo dus mooi Jonathan Rea wereldkampioen zien worden *O* :}

Verder prachtige dagen gehad met mooie inhaalacties en een huldiging van Bad Bo Bendsneyder en Streuer plus bakkenist :} :]


Vanavond nog WSBK gekeken, Michael ging echt top , jammer van de 2 de race.

Nu nog ff wachten tot april ;(

Wordt tijdt dat ze vloerverwarming onder het TT circuit leggen en dan overkappen,
kan er het hele jaar geraced worden :Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan