Navigatie Go-raider en headset Silvercrest

TDM 900

Rookie
30 aug 2015
3
0
Ik heb een bleutooth headset Silvercrest en deze geeft wel geluid maar dat gaat aan en uit. Ook de muziek die ik op mijn navigatie geplaatst heb gaat aan en uit op mijn headset.
Als de muziek uit is hoor ik het systeem steeds aan en uit gaan. Ik heb deze terug gestuurd en netjes een nieuwe gekregen, maar helaas.
Muziek via JBL speaker van mijn telefoon afgespeeld en dan doet deze het goed?
Muziek via bleutooth van mijn laptop op mijn headset afgespeeld en doet het ook goed?
Hij doet het nog steeds niet als ik ze samen wil gebruiken! ;( Wie kan mij verder helpen? Navigatie is Go-raider extentie
 
Tuurlijk kan een TomTom Rider wel gekoppeld worden met een Bluetooth headset, alleen niet met ze allemaal.

Ikzelf heb een TomTom Rider in combinatie met een Cardo Scala Rider headset, en dat werkt prima, ook de muziek.



Wat ik even niet begrijp is wat je bedoelt met "Go-raider extentie" ? :?
 
Tuurlijk kan een TomTom Rider wel gekoppeld worden met een Bluetooth headset, alleen niet met ze allemaal.

Ikzelf heb een TomTom Rider in combinatie met een Cardo Scala Rider headset, en dat werkt prima, ook de muziek.



Wat ik even niet begrijp is wat je bedoelt met "Go-raider extentie" ? :?

volgens mij heeft hij deze
GoRider Biker-Extensa SE | go easy - go rider
de mijne kan niet overweg met een BT headset, niet de chinese alsook niet de lidl set
 
Hij heeft geen tomtom, navigatiemerk staat toch duidelijk in de topictitel?

Vind je? het aparaat heet: "Gorider extensa"

Lijkt niet echt op: "Go-raider extentie"

Maargoed, het is dus geen TomTom :P

Op de website staat:

"Geavanceerde Bluetooth functies, compatible met alle bluetooth headsets"

en

"Ter extra info:
Alle bluetooth headsets kunnen op de GoRider Biker-Extensa werken. Ondersteund bluetooth V2.0, V3.0 en A2DP. Bijvoorbeeld bluetooth headsets van Cardo / Interphone / Sena / Bikecomm "


Beetje raar dat die van jou het niet doet? Ik zou eens een mailtje sturen naar Gorider:

info@goridergps.com
www.goridergps.com

(Nederlandse firma zo te zien? :? )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan