NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Mooi dat je een leuk weekend in de UK hebt gehad met family en vrienden, en ook nog een stel RF rijders hebt ontmoet :)

Wist niet dat de RF ook in het geel uitgebracht was, of is dat niet origineel?
 


image-5267224.jpg


Die voorste rode mountainbike staat wel op slot, dat doet die dief dan weer wel... _O- _O- _O-
 
nee hoor, een blade is veul beter dan een R1 :Y ;)

Ja, vraag maar aan vdM _O-
En dat zullen we de komende 2 WSBK seizoenen nog wel eens zien met de terugkomst van Yammie! :Y :)
 
Laatst bewerkt:
Nou, Honda komt met een nieuwe blade voor 2016 hoor :Y
En die maakt gehaktchips van de yammies ;)

:)

Voor vdM hoop ik dat je gelijk krijgt. En ben het met je eens dat een straat blade gewoon een hele mooie en goede bike is. Maar vergis je niet: Als Yamaha iets doet in de racerij, dan doen ze het goed. En Pata gaat als hoofdsponsor niet voor niets vroegtijdig weg bij Honda en gaat dus over naar Yamaha. Als er al een nieuwe blade is, dan weet ik niet of die in 2016 al ingezet mag worden voor de WSBK.
 
De nieuwe blade wordt pas 2017 verwacht, maar de geruchtenmachine draait op volle toeren dat honda al in 2016 met een nieuwe blade zou komen maar ik geloof er niks van :?

Maar het zal honda niet lekker zitten dat ze in 2007 voor het laatst de titel pakten met toseland, ( wel de mooiste blade met seatpipe die de titel pakte ;)

Als honda man zit het me niet lekker dat het klote gaat met honda in het wsbk , gelukkig weet vdM af en toe voor een verassing te zorgen en hopelijk met de nieuwe teamchef en stijgende resultaten kan ie volgend seizoen wat vaker een podium pakken.

Anders mag ie altijd mijn fiets lenen _O-

Maar wel mooi dat yamaha terugkomt, hoe meer merken hoe mooier het kampioenschap :Y
 
Dat Pata naar yamaha gaat is marketing technisch een goede keuze.

Italiaans bedrijf gaat yamaha sponseren, VR rijdt yamaha, VR gaat testwerk voor de sbk doen.

En dat doet ie niet voor niets, volgend jaar nog GP en dan is de yamaha sbk verder doorontwikkeld en gaat VR in 2017 naar de sbk,s om daar ff de titel te pakken om zo zijn grote vriend Max een poepie te laten ruiken :W

voor zover de keek op de week door drs 65x45.2 ;)
 
Dat Pata naar yamaha gaat is marketing technisch een goede keuze.

Italiaans bedrijf gaat yamaha sponseren, VR rijdt yamaha, VR gaat testwerk voor de sbk doen.

En dat doet ie niet voor niets, volgend jaar nog GP en dan is de yamaha sbk verder doorontwikkeld en gaat VR in 2017 naar de sbk,s om daar ff de titel te pakken om zo zijn grote vriend Max een poepie te laten ruiken :W

voor zover de keek op de week door drs 65x45.2 ;)

Die keek op de week van jou staat als een huis. Toen VR een paar jaar geleden ging rijden met een Pata badge op zijn pak, kon je dit al aan zien komen. Echter als Honda meer moeite gedaan had om naar voren te komen. Ofwel eerder met een nieuwe Blade waren gekomen, dan was Pata zeker niet vroegtijdig vertrokken.
 
Die keek op de week van jou staat als een huis. Toen VR een paar jaar geleden ging rijden met een Pata badge op zijn pak, kon je dit al aan zien komen. Echter als Honda meer moeite gedaan had om naar voren te komen. Ofwel eerder met een nieuwe Blade waren gekomen, dan was Pata zeker niet vroegtijdig vertrokken.

Precies, eigenlijk onbegrijpelijk dat honda zo lang heeft voortgeborduurd met de blade.

Ach we gaan het allemaal zien, eerst maar eens het weekend doorkomen.
Zondag maar eens de waaldijk naar pontje bij huissen en via het pruis naar maasduinen en weer naar huis om moto gp te kijken. :Y
hoor wel of er nog liefhebbers zijn voor een snelle tocht
 
Precies, eigenlijk onbegrijpelijk dat honda zo lang heeft voortgeborduurd met de blade.

Ach we gaan het allemaal zien, eerst maar eens het weekend doorkomen.
Zondag maar eens de waaldijk naar pontje bij huissen en via het pruis naar maasduinen en weer naar huis om moto gp te kijken. :Y
hoor wel of er nog liefhebbers zijn voor een snelle tocht

Die route hebben we vorige week vrijdag nog gereden, maar dan de andere kant op. Als onderdeel van een grotere route. Ik ga graag mee :Y :]
 
Die route hebben we vorige week vrijdag nog gereden, maar dan de andere kant op. Als onderdeel van een grotere route. Ik ga graag mee :Y :]

Leuk dat je meegaat, tenslotte heb je nog een bak koffie van me tegoed :$
Planning is om in de ochtend te vertrekken om op tijd terug te zijn voor de moto gp.
sms of bel je morgen ff om definitief een tijd en startpunt af te spreken.
 
Vandaag bij Doornenburg een stel snelle jongens tegengekomen op de dijk. Ik was mijn zijspannetje aan het uitlaten met mijn jongste en een vriendje van hem.
Heerlijk stukje rond geprutteld :)

Het was rond de klok van half 3. Iemand van hier?
 
Vandaag bij Doornenburg een stel snelle jongens tegengekomen op de dijk. Ik was mijn zijspannetje aan het uitlaten met mijn jongste en een vriendje van hem.
Heerlijk stukje rond geprutteld :)

Het was rond de klok van half 3. Iemand van hier?

Nee, maar als je morgenochtend een Blade en een Yammie voorbij ziet komen, dan zijn wij het :Y :]
 
Laatst bewerkt:
Wie was die sufkut op een motor die op de Van Heemstraweg om circa 16:56 ter hoogte van de Texaco in Beneden Leeuwen bijna achterop mijn witte Outlander PHEV reed?

Je kon me nog net ontwijken, passeerde de auto's voor me en reed daarna bij de rotonde rechtsaf de Veesteeg in en daar ging je bij de 1e straat links, kenteken begon met MR, motor met uitlaat centraal onder het kontje.


Je had enorm geluk dat ik je in mijn achteruitkijkspiegel observeerde en al zag aankomen dat jij niet zag dat de auto's voor me in de remmen gingen, zodat ik je zoveel mogelijk ruimte gaf door al remmend zelf dicht op mijn voorganger te gaan rijden en naar de rechter berm te sturen.

*O*
 
Laatst bewerkt:
Wie was die sufkut op een motor die op de Van Heemstraweg om circa 16:56 ter hoogte van de Texaco in Beneden Leeuwen bijna achterop mijn witte Outlander PHEV reed?

Je kon me nog net ontwijken, passeerde de auto's voor me en reed daarna bij de rotonde rechtsaf de Veesteeg in en daar ging je bij de 1e straat links, kenteken begon met MR, motor met uitlaat centraal onder het kontje.


Je had enorm geluk dat ik je in mijn achteruitkijkspiegel observeerde en al zag aankomen dat jij niet zag dat de auto's voor me in de remmen gingen, zodat ik je zoveel mogelijk ruimte gaf door al remmend zelf dicht op mijn voorganger te gaan rijden en naar de rechter berm te sturen.

*O*

Ikke! Ik probeer altijd alle Foutlanders en Priussen te raken! :Y })
 
Wie was die sufkut op een motor die op de Van Heemstraweg om circa 16:56 ter hoogte van de Texaco in Beneden Leeuwen bijna achterop mijn witte Outlander PHEV reed?

Je kon me nog net ontwijken, passeerde de auto's voor me en reed daarna bij de rotonde rechtsaf de Veesteeg in en daar ging je bij de 1e straat links, kenteken begon met MR, motor met uitlaat centraal onder het kontje.


Je had enorm geluk dat ik je in mijn achteruitkijkspiegel observeerde en al zag aankomen dat jij niet zag dat de auto's voor me in de remmen gingen, zodat ik je zoveel mogelijk ruimte gaf door al remmend zelf dicht op mijn voorganger te gaan rijden en naar de rechter berm te sturen.

*O*
Wel vlakbij en heb vandaag gereden, maar it was'nt me :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan