Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger vakantie werk gedaan bij Ajax-Ziegler.
In de pauze ffe geprobeerd, maar dat aluminium lassen valt smerig tegen, vooral als het materiaal wat dun is (traanplaat)
Ik kreeg het niet voor elkaar, allemaal gaten erin gebrand.

Maar ik weet zo niet iemand in de buurt die dat kan, misschien de topic-starter, maar volgens mij is die verhuist?
 
Vroeger vakantie werk gedaan bij Ajax-Ziegler.
In de pauze ffe geprobeerd, maar dat aluminium lassen valt smerig tegen, vooral als het materiaal wat dun is (traanplaat)
Ik kreeg het niet voor elkaar, allemaal gaten erin gebrand.

Maar ik weet zo niet iemand in de buurt die dat kan, misschien de topic-starter, maar volgens mij is die verhuist?

bij mij zat er op de voorvork een boutje te strak resultaat 1 bevestigings punt van de onderpoot is afgebroken , maar wel te herstellen aldus de dealer. maar moet wel door iemand gedaan worden die dus goed alu kan lassen.

overigens alu lassen isdacht ik puls lassen om het niet te heet te laten worden ;)
 
bij mij zat er op de voorvork een boutje te strak resultaat 1 bevestigings punt van de onderpoot is afgebroken , maar wel te herstellen aldus de dealer. maar moet wel door iemand gedaan worden die dus goed alu kan lassen.

overigens alu lassen isdacht ik puls lassen om het niet te heet te laten worden ;)

Weet ik niet meer, is iets van 35 jaar geleden.
Volgens mij toen met zo`n handvat, waar dan in dit geval automatisch aluminium draad uit kwam...
 
Laatst bewerkt:
Zondag 27-09-2015 10:00 Tango Veendam

Zal een van de laatste ritjes van dit jaar zijn met:
- Zon
- Droog
- Weg droog
- Geen natte bladeren op de weg
- Windstil

Kortom, afzeggen die familiedag, ziek melden als je moet werken, aspirine nemen als je echt ziek bent.
Deze mag je niet missen :]
 
Laatst bewerkt:
Zondag 04-10-2015 MTC Veendam Toerrit:

Het is nog steeds heerlijk nazomer weer en daarmee lijkt het motorseizoen voorlopig niet afgelopen, helaas wel de toertochten van de MTC. Komende zondag is alweer de laatste rit van dit jaar waarmee wij als club het toerseizoen gaan sluiten: de Slotrit. De dag begint met het inschrijven bij Café de Gieterij in Heiligerlee, dit kan tussen 10 en 11:00 uur en de koffie/thee is gratis. Vervolgens vertrek men voor een tocht van 150km welke door het noorden van de provincie gaat. Vanuit Heiligerlee gaat de route via Woldendorp en Delfzijl naar het eerste pauzepunt in Oosterwijwerd. Hiervandaan gaat via Warffum, Grijpskerk en Tynaarlo naar het eindpunt in Spijkerboor. Het belooft een mooie dag te worden, dus misschien tot zondag!
 
Na 3 maanden op zee ben ik dan sinds zaterdag weer thuis :W
Kwam er direct achter dat de koppeling van de auto gaar was dus ik hoef me nog niet te vervelen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan