Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

zoiets dus...

Bandenreparatieset + luchtpatronen kopen? Slechts E 29,95,- VOORDEELHELMEN.NL

met deze "veters" erbij.......kind kan de was doen...... :Y

blijft ook knap zitten.....petra rijd al 3 jaar met zo n proppie in 1 van haar autobandjes
verliest geen lucht niks....

zou er met de motor echter niet mee blijven rijden.....gewooon voor het idee..alhoewel ik geloof dat je er nog niks mee gebeurt...

ben eens met me toenmalige zx9r terug gekomen uit freiburg met 180km/u met zo n proppie erin....(stond s ochtends lek op de camping)
heb er daarna nog een maand mee gereden.....niks geen probleem...
(maar hier kun je natuurlijk geen rechten aan ontlenen...ieder is verantwoordelijk voor zij eigen veiligheid.. :+ )
 
zoiets dus...

https://www.voordeelhelmen.nl/bandenreparatieset-luchtpatronen.html?gclid=CKeEoN60kMgCFUUTwwoddekIlA

met deze "veters" erbij.......kind kan de was doen...... :Y

blijft ook knap zitten.....petra rijd al 3 jaar met zo n proppie in 1 van haar autobandjes
verliest geen lucht niks....

zou er met de motor echter niet mee blijven rijden.....gewooon voor het idee..alhoewel ik geloof dat je er nog niks mee gebeurt...

ben eens met me toenmalige zx9r terug gekomen uit freiburg met 180km/u met zo n proppie erin....(stond s ochtends lek op de camping)
heb er daarna nog een maand mee gereden.....niks geen probleem...
(maar hier kun je natuurlijk geen rechten aan ontlenen...ieder is verantwoordelijk voor zij eigen veiligheid.. :+ )


Toen ik nog monteur was, werd er ons expliciet verteld dat we geen banden mochten plakken die harder konden dan 200 km/h dacht ik.
Als we dat wel deden (en dat deden we ook) dan was het zo in een geval van een ongeval wij aansprakelijk gesteld konden worden.
 
...zei er iemand plaatjes... :?
...oké..., bij deze... ;)


...februari...
[afbeelding]





...maart...
[afbeelding]

[afbeelding]



...april en mei... :( :(
[afbeelding]



...juni...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



...september...
[afbeelding]

en mooie plaatjes zijn het weer....... :Y

overigens heb je een allemachtig clean schuurtje moet ik zeggen..... :Y ....hou je niet van bende/vlekken/stof en peuken op de vloer???...ik vind het altijd wel iets "mancave"achtigs hebben... :Y *O* :9~
 
Toen ik nog monteur was, werd er ons expliciet verteld dat we geen banden mochten plakken die harder konden dan 200 km/h dacht ik.
Als we dat wel deden (en dat deden we ook) dan was het zo in een geval van een ongeval wij aansprakelijk gesteld konden worden.

klopt hoor.....maar hier doe ik dat voor mezelf.....proffessioneel zou ik er niet aan beginnen.
laat ze maar een nieuwe kopen.... _O-

banden op hoge snelheid krijgen best op de flikker....ze worden gewoon hoger.....kun je mooi zien op een vermogensbank.... :Y
maar goed....zoals gezegd...als het voor mezelf is en ik sta overver ergens dan gaat er een proppie in en rijd ik gewoon naar huus.....die buitenlandse motorboertjes draaien je toch allleen maar een bal af als je daar komt voor een band.... :+
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een nieuw bandje erop ! wat kost dat nu helemaal ?
ik heb ze met 4000 meestal al wel aardig op eigenlijk :?
 
dat verhaal hebben ze mij ook verteld dat banden vanaf V en hoger niet gepropt mochten worden. ik laat er een paraplu in trekken om het seizoen uit te kunnen rijden.

@plurxz ik zou willen dat ik een geldboom of paardje schijtgeld in de tuin had staan,echter heb ik meerdere geldverslinders in huis en een baan waar ik veel verdien maar het helaas niet krijg. en zoals in het vorige topic al vermeld gaan mijn banden iets langer mee dan die van jou
 
dat verhaal hebben ze mij ook verteld dat banden vanaf V en hoger niet gepropt mochten worden. ik laat er een paraplu in trekken om het seizoen uit te kunnen rijden.

Gewoon laten maken Aart dat kan best.Mits het gat niet in de zijkanten zit.

Kijk ik rij mijn banden zo aan gort op het circuit en die worden echt heet dan staat een prop erin zetten en 200km ermee rijden gelijk aan zelfmoord.

full

full



Maar jij rijdt op de gewone weg. :] toet=toet })
 
Laatst bewerkt:
dat verhaal hebben ze mij ook verteld dat banden vanaf V en hoger niet gepropt mochten worden. ik laat er een paraplu in trekken om het seizoen uit te kunnen rijden.

@plurxz ik zou willen dat ik een geldboom of paardje schijtgeld in de tuin had staan,echter heb ik meerdere geldverslinders in huis en een baan waar ik veel verdien maar het helaas niet krijg. en zoals in het vorige topic al vermeld gaan mijn banden iets langer mee dan die van jou

gewoon proppie aart.....als je niet aan de andere kant van nl zat zou ik je zo ff 1 erin frommelen.... :Y
dat gezeur over mag niet en kan niet.... :r ...echt weer nl...mens durf te leven zeg ik dan.....
het maakt toch niet uit....als het je tied is ben ie an de beurt zeg ik altijd maar... _O- :+
 
zo,net terug van de motortreperateur. de band was als ten dode opgeschreven omdat de staalgordel beschadigd (lees staaldraadjes gebroken) was. er zat een holle bout dwars doorheen :( :( maar wat bleek,mijn oude band stond nog in een hoekje te wachten op een eventuele nieuwe eigenaar. die hebben we ff nader bekeken en er bleek een spijkertje in te zitten dat net iets dikker was als een speld. deze is nu geplakt en ik ga dus verder op de originele set banden :Y :Y
 
@plurxz ik zou willen dat ik een geldboom of paardje schijtgeld in de tuin had staan,echter heb ik meerdere geldverslinders in huis en een baan waar ik veel verdien maar het helaas niet krijg. en zoals in het vorige topic al vermeld gaan mijn banden iets langer mee dan die van jou


Leermomentje ,wtf is een paardje schijtgeld ? geldboom heb ik ook niet :N de hele boel is bestraat.Ach en ik weet ook wel t gaat wel goed met een prop of paraplutje , ik doe t alleen niet, gaat in mijn kop zitten en dan :] ik niet lekker meer. raar hoofd ik weet t :Y
Heeft me al een boel munten gekost :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahhah mooi verhaal. Heb het hier ook als mijn motorbanden een bepaalde leeftheid heeft moeten ze er ook onderuit. Ookal zit er genoeg profiel op.
 
...idem... :/


...ooit, lang geleden, een hagelnieuwe auto...
...en toen moest natuurlijk die dikke stereo ook weer omgezet worden (want dat deed je toen nog)...

...paar zaterdagen werk, en met het vastzetten van een prettige versterker ging het goed mis...

...moest een bevestiging hebben voor de massa, dus..., achterbank er uit, en heel voorzichtig voelen of er niet iets onder het plaatwerk van de bank verborgen zat...

...ik gaf mijzelf groen licht, en 'k boor heel voorzichtig een gaatje door het plaatwerk, en op het moment dat de boor er doorheen is, hoor ik ook van 'pfffffffffffffff'...

...en een scherpe benzinegeur stijgt omhoog... :/ :?



...zat uitgerekend net op die plek een uitstulping van de kunststof brandstoftank strak onder dat plaatwerk... :(
...had ik dus even heel fijn een gat in mijn tank geboord ; van mijn 2 weken jonge nieuwe auto... :/



...1998 ; Golf met een gaatje... :/
[afbeelding]



...tank heb ik laten repareren met benzinebestendige kunsthars-zooi, en omdat het reparatie-gat zichtbaar was onder de achterbank, is er aan de andere kant onder de bank, eenzelfde afdekking gemaakt uit anti-dreun-plaat, als die boven het reparatie-gat...

...maar..., ik heb echt nooit, maar dan ook helemaal nooit meer de tank tot de rand volgegooid... :/
...om de 1 of andere manier heb ik ook altijd gedacht een benzinegeur in die auto te ruiken...

...zat waarschijnlijk allemaal tussen de oren, maar het goede gevoel is nooit meer teruggekomen...



...10 en een halve maand later heb ik de auto ingeruild voor iets anders... :/

je had er natuurlijk ook gewoon een nieuw tankje onder kunnen frommelen.... :Y

gaat lekker met volkswagen tegenwoordig btw....millieu enzo... :X

wel geinige filmpjes krijg je ervan....dat dan weer wel.... *O*

http://www.dumpert.nl/mediabase/6684181/7ad7ddf8/gas_auto.html
 
zo,net terug van de motortreperateur. de band was als ten dode opgeschreven omdat de staalgordel beschadigd (lees staaldraadjes gebroken) was. er zat een holle bout dwars doorheen :( :( maar wat bleek,mijn oude band stond nog in een hoekje te wachten op een eventuele nieuwe eigenaar. die hebben we ff nader bekeken en er bleek een spijkertje in te zitten dat net iets dikker was als een speld. deze is nu geplakt en ik ga dus verder op de originele set banden :Y :Y

toppie geregeld toch?....lekker doortuffen en volgend jaar met een nieuw bandje weer beginnen dacht ik zo.....
 
dolorfin denkt licht...:

je had er natuurlijk ook gewoon een nieuw tankje onder kunnen frommelen.... :Y
...was meer dan 600 gulden toen, een nieuwe tank...
...plus dat de achteras er onder weg moest, om de tank er onder te frommelen...

...gaatje van bovenaf dicht maken was stukken, en stukken voordeliger... ;)
...kennis van mij had destijds een eigen schadeherstelbedrijf, en was nogal bedreven in dit soort reparatiekunsten... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan