Beta ark scooter probleem

slowstart

Rookie
28 sep 2015
2
0
zoetermeer
He hallo allemaal ik heb een aantal maanden gelden voor mijn werk een beta ark van 2007 gekocht reed echt prima starten geen probleem. Nu sinds een week viel die onder het rijden uit leek of het contact uitviel of zoiets derg.

Een aantal minuten later starten die weer en ik kon zo weer wegrijden dit is een aantal malen gebeurt nu dacht ik dat het aan de cdi/bobine unit kan liggen of iets met het contact slot? als ik de benzineslang onder de tank os haal en em start komt er benzine uit dus dat werkt sproeier is niet verstopt vlotterkamer loopt vol en die bougie vonkt blauw als ik deze tegen de cilinder aan houdt. De bougie is een nieuwe en hij heeft hiermee gelopen en is nat als ik deze eruit haal maar na een aantal kilometers slaat die gewoon weer uit. Nu had ik de cdi eraf gehaald om ff na te kijken kan natuurlijk niets zien iemand een idee? Zo een raar probleem
 
Hoe valt die uit? Ineens stil?

Ik neem aan dat je euro 95 tankt en het oliereservoir vol zit?
Zo ja, werking oliepomp testen..elke paar seconden moet er een druppel uit het slangetje lopen.

Klinkt namelijk als een "aanloper".. cilinder nijpt te zuiger even vast en als alles weer wat afgekoeld is start 'ie weer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan