Modificaties voor '99 Suzuki GSX600F?

Schroefdop

MF'er
28 aug 2015
93
0
Gisteren heb ik als eerste motor een '99 Suzuki GSX600F gekocht! Wat voor een soort modificaties kan ik op deze fiets zetten? Nieuwe uitlaat, andere handvatten en hendels liggen voor de hand, maar hoe zit het met de rest van de motor? Heeft iemand hier een idee wat voor moois ik er verder van kan maken?
Zijn er nog websites die veel aftermarket onderdelen leveren?

Alvast bedankt!

Dit is hem!
UWkZBCF.jpg
 
Laatst bewerkt:
NNNNooooooo.....!!!
Het oude model was toch verkozen tot lelijkste productiemotor ever, of zoiets ?

Deze is ook niet helemaal mijn ding(en dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet), maar een stuk beter te pruimen dan het oude model..


On-topic; ik zou er ook eerst eens een tijdje op rijden en van het voorjaar eens gaan kijken wat je er allemaal aan versleutelt wilt.
Ik heb zelf een RF600 gehad, is volgens mij zelfde motorblok (?) Is ook niet de meest fraaie motor, maar het blok is behoorlijk bulletproof !!
Nee, dat was de BMW K1 ... en ondanks ik graag BMW zie, ben ik het daar VOLLEDIG mee eens ...

Denk dat de RF 600 idd hetzelfde blok heeft, maar andere cilinderkop enz. ...
 
Mooi man, jij staat waar ik in 1993 stond. Aan het begin van een mooi motorleven.
En je kan die heel wat slechter beginnen. ;)
(mits je de glimmende kant boven houdt = een goed advies van je oom)

De GSX600F was mijn tweede motor, en twintig jaar later weer naast de ZX-10R als nummer 35 ofzo. Dikke pret. :Y
 
Mooi man, jij staat waar ik in 1993 stond. Aan het begin van een mooi motorleven.
En je kan die heel wat slechter beginnen. ;)
(mits je de glimmende kant boven houdt = een goed advies van je oom)

De GSX600F was mijn tweede motor, en twintig jaar later weer naast de ZX-10R als nummer 35 ofzo. Dikke pret. :Y

Ik kan niet wachten. Jammer dat nu de herfst/wintermaanden ingaan, maar ik hoop evengoed zo veel mogelijk te gaan rijden *D
 
Ik kan niet wachten. Jammer dat nu de herfst/wintermaanden ingaan, maar ik hoop evengoed zo veel mogelijk te gaan rijden *D

Soms heb je de mooiste dagen, om motor te rijden, in de winter.
Zo'n mooie heldere winterdag, lekkere schone lucht, zonder al die stof, pollen en insecten die je in de zomer hebt. Heerlijk !!
 
Ik heb mijn papiertje (toen nog :+ ) eind september gehaald en verbaasde mij rond februari/maart over de grip op de snelweg. De zon brak letterlijk door de wolken. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan