XV1000-RR

Schets platen voor de achterveer
full

full

full

full
 
Tijdens Happy Hour (23:00 - 00:00 op de woensdag avond) hebben we ook nog even een trial-run gedaan met resin infusion, in dit geval een deksel bedekt met wat afval stukjes carbon doek en dit infused.... met water... omdat we het zonde vonden om een batch epoxy hiervoor te mixen.

Test is in ieder geval geslaagd!!

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Is wel een beetje vergelijkbaar met het project wat ik ooit nog eens af wil maken...., dan doel ik op de plek van de brugas...[afbeelding]

Ik heb jouw topic gelezen wijnand, dat word zeker een strakke fiets!

Loek, supervet, heeft excenters in zijn achterbrug draaipunten, die overweeg ik ook.

Hoe heb jij dat punt bepaald wijnand?
 
Hoi Kkoen, ik heb tijdenlang van alles bekeken aan wat er gebouwd wordt aan TR1`s en XV kettingblokken die in allerlei chassis`s zijn gebouwd en zo met vallen en opstaan de positie bepaald......dat jullie het wetenschappelijker aanpakken vind ik zeer knap, respect!
 
Beste MFers,

Wekelijks komen wij bij elkaar om samen aan motor gerelateerde projecten te knutselen.

Wij zitten te denken aan een kleine serie video rapportages waarin dit kan worden gedeeld, opzet iets van:

- wat gaan we die avond doen
- beelden van de 'actie'
- resultaat tonen
- bevindingen met tips & tricks

Hier onder een kleine trailer van afgelopen week:

Alle ideeën/feedback is welkom!

Groet,

Patrick

https://www.youtube.com/watch?v=n8TOL09HNoQ&list=PLZVPFQevCIwwFOUWAAumF6r_KUOKQDkza
 
Laatst bewerkt:
Super gaaf!!! Waar staat het "Mjölnir" voor?

Dat zou jij als noorwegenbewoner moeten kunnen weten...

Het is oud Noors en refereert aan de machtige hamer(s?) van Thor, god van de donder.

XV blok geeft ook machtige klappen...

(bedankt Mike voor deze suggestie!)
 
een echte build-off serie. lachen als de show maar niet belangrijker als de build wordt.... beetje OCC idee haha
 
een echte build-off serie. lachen als de show maar niet belangrijker als de build wordt.... beetje OCC idee haha

Daar hoeven we denk ik niet echt bang voor de zijn. Showmannetjes zijn we eigenlijk geen van allen. En choppers, die zul je niet te zien krijgen :)
 
Tijdens Happy Hour (23:00 - 00:00 op de woensdag avond) hebben we ook nog even een trial-run gedaan met resin infusion, in dit geval een deksel bedekt met wat afval stukjes carbon doek en dit infused.... met water... omdat we het zonde vonden om een batch epoxy hiervoor te mixen.

Test is in ieder geval geslaagd!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij vacuum injectie is t zaak de te vormen vorm over de mold te draperen en evt zelf de scherpre randjes te 'maken' door de capulaire werking komt de resin vanzelf op de juiste plek...

Even vanuit spanje... maar wordt een mooie bike!!
 
heb jij er ervaring mee patrickZ?
prettige vakantie overigens!
 
*** drum roll ***

Dames en heren,

Graag presenteren wij aflevering 1 van de show.

Zoals vaker het geval met een 'pilot', is deze 2 keer langer dan je zou verwachtten van een normale aflevering. Noem het enthousiasme, gecombineerd met te veel materiaal en te weinig skills om het kort te houden :-)

Het is de bedoeling dat toekomstige afleveringen ergens rond de 3 - 4 minuten worden.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en stel feedback en reacties enorm op prijs.

- Moet het bijvoorbeeld langer of korter
- Meer gelul of juist minder
- Beelden beperken tot de build, of juist een beetje random chit chat erbij
- Tracking shots ala Birdman (yeah right)
- Top Gear achtige production values (zie tracking shots :-))

Als laatste dank aan de forum leden die al ge-subscribed hebben op het Youtube kanaal.

Enjoy!

https://youtu.be/hQur-z7IJNI
 
Laatst bewerkt:
Ontzettend leuk mannen :} , mooi detail is de snoeptrommel die op 1:18 nog geheel gevuld is, en op 5:43 bijna leeg is _O- , waar gewerkt wordt moet gegeten worden ;)

Zorg maar dat jullie (zorg)verzekering dit niet ziet in deze tijden dat ze alles van je willen weten....... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan