Het grote Honda X-11 topic deel 2

Bijna 3000 km dat doe ik nog niet in een jaar.

Ik ruim 10.000 km per jaar!
Volgende week hoop ik met de X een voor mij unieke meilpaal te behalen! De eerste motor die ik probleemloos over de 50.000 km heen rijdt!
Ik heb wel de indruk dat het schakelen de laatste tijd minder trefzeker gaat, maar goed, hij is natuurlijk ook niet nieuw meer.
 
Ik heb de mobiel niet uitgezet maar wel Internet.
En mobie aan laten staan om heerlijk angry birds te spelen, als ik naar het kleine kamertje moest.


Facebook zit ook een x11 clubje met 600 leden geloof uit allerlei landen , met tips maar ook met mooie foto's en ideeën.

Klinkt leuk! Maar ik ga er vooralsnog geen facebookpagina voor aanmaken!

Ik zie de X vooral als een gebruiksvoorwerp. Hoe het eruit ziet, ik lig daar niet echt wakker van. Voor mij is het belangrijk dat de motor me niet in de steek laat. Om dat te voorkomen krijgt ze tijdig haar onderhoudsbeurten, elke 6000 km verse olie, 1 keer per jaar nieuwe remolie, banden, remblokken als ze versleten zijn.

Hoe de motor er uit ziet, en wat anderen er van vinden, zal me een worst zijn! Het enige wat ik aan de motor heb veranderdt zijn de schokbrekers voor een beter rijgedrag, en de uitlaat, zodat de medemens niet wordt opgeschrikt door een razendsnelle maar fluisterstille motorfiets!
Verder zou je spiegels, knipperlichten en kontje kunnen aanpassen, maar de X is en blijft, met of zonder aanpassingen, voor mij niet moeders mooiste!
Als ik geld over had kocht ik een ktm 1290, of een dikke duc. Maar dat heb ik voorlopig niet, dus blijf ik met een brede glimlach nog zo lang mogelijk van de oerdegelijke X genieten! :] *O*
 
Vorige week onderweg geweest met een Duc 900 supersport door Friesland.
Als je ze dan samen op de parkeerplaats ziet staan dan is er eigemlijk niets mis met mijn zwarte X11.
 
Weet iemand waar ik zo'n chromen afdekplaat op de uitlaat (waar de aansluiting van de kat zit)) kan vinden?
Die ben ik vorig jaar op de A9 verloren ...
:?
 
Dacht al dat het aan mij lag...
Bevalt ie? Ik heb de mijne gekocht met Michelins, die moeten zich echt in de bocht zetten, maar bieden dan super veel grip. Het was in het begin wel even wennen.
 
Hoe zit dat, die X11 machines staan toch nog niet in de winterstalling?

Heb mijn X vanmiddeg nog een behoorlijk stukje uitgelaten.
 
Geen tijd, geen tijd; ik rij op het moment bijna alleen nog naar mijn werk heen en weer, en dat is omdat ik te belazerd ben om die acht kilometer op de trapfiets te doen :N
Ik vind dat ik veeel te vroeg naast mijn bed sta om ook nog eens te fietsen
Iets met ; Ochtendrood? bijna dood! of; Reveiller, c'est mourir un peu, dan wel; De morgenstond goud in de mond? Had ie gvd zijn smoel maar moeten houden!

Ik houd niet zo van vroege dienst...
 
Hier elke dag 46 km ww verkeer. Ook te belazerd om de trapfiets te pakken!
Afgelopen zaterdag nog een ritje gemaakt van 330 km. Een mooi rondje gemaakt langs de rivieren, Waal, Maas, Lek, Linge, Amer, was weer een heerlijk rondje! :]
 
Ik vind dat helemaal te ver om te trappen! 16 km op een dag is voor mij al heel wat.
Is misschien wel een leeftijd-issue
Gister lekker 200km rondgetoerd in Westfriesland En een stukkie de gek uitgehangen
 
Laatst bewerkt:
50 min rijden enkel, maar ja ik kan niet wennen bij een gewone baas.

maar heb te weinig gereden afgelopen periode dat ik me een beetje schaam, nog steeds druk bezig met de verbouwing en nog maar een opleiding erbij gaan doen.
Hoop toch nog even een dagje de eifel in te gaan dit seizoen.
 
Eiffel is voor mij best een roteind weg (ik woon ff boven Alkmaar ) maar ga er toch nog eens heen.
Er zijn zoveel plaatsen waar ik nog eens wil rijden; Pyrenees, Verdon, Alpen, Dolomieten. Enzovoorts.
Maar ik krijg mijn vrouw niet zo gek dat ze daar met de plof heen wil. Alleen met het koekblik -O-
 
Eiffel is voor mij best een roteind weg (ik woon ff boven Alkmaar ) maar ga er toch nog eens heen.
Er zijn zoveel plaatsen waar ik nog eens wil rijden; Pyrenees, Verdon, Alpen, Dolomieten. Enzovoorts.
Maar ik krijg mijn vrouw niet zo gek dat ze daar met de plof heen wil. Alleen met het koekblik -O-

Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb al geopperd dan nemen we mijn ouders mee oppas voor de kleine meteen ;) was ook geen oplossing. (Aanhanger mee motor erop)

Dus ik moet het maar bij de eifel ardennen Luxemburg houden
 
Help! Ik sta op mijn werk met een dooie motor. Ik heb haar uitgezet voor de spooroverweg. Toen ik weer wilde starten draaide de startmotor niet. Ik heb ook het lampje met het sleutelsymbool niet, dus ik denk dat ik iets moet resetten, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
 
Help! Ik sta op mijn werk met een dooie motor. Ik heb haar uitgezet voor de spooroverweg. Toen ik weer wilde starten draaide de startmotor niet. Ik heb ook het lampje met het sleutelsymbool niet, dus ik denk dat ik iets moet resetten, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

Motor heeft wel nog spanning koplampen knippers claxon pomp draait allemaal nog of ook dood
 
Terug
Bovenaan Onderaan