KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
backfire is vooral als het gaat om ontbranden in het inlaattraject. Dit onderbreekt natuurlijk in Milliseconde de ontsteking en blijft de "flow" in de uitlaat aandrijven, daardoor knalt het wel soms maar aan de uitlaat zijde
 
das niet waar, mits alles goed afgesteld staat wel. Maar ook injectie kan backfire's hebben in het "schone inlaat traject" (mankement aan inlaatkleppen oid)

maar ik zie normaal het probleem niet van ontsteking in de uitlaat? De s1000RR staat bekend om de mooie klappen van de quickshifter die de ontsteking onderbreekt.. Had ik bij de SDR ook wel kicke gevonden -O-
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat je over 1300cc praat, das 650cc per cilinder, dus daar komt iets meer druk op te staan dan bij een 1000cc.
Ze hadden dezelfde klep bediening toe moeten passen als bij een duc.
Tis al niet voor niets dat je bij de evo ook al meteen de sls moet afblocken, das ook niet zonder reden.

Maar ik zou zeggen, probeer het eens een tijdje en meld ons jou bevindingen. :P
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een voorvelg gekocht.

velg%203_zps8ilq7pwl.jpg


Heeft wat schade,maar moet toch gespoten worden, zo gauw als ie binnen kunnen ze naar de spuiteer om het in twotune te laten spuiten.
 
Duitse ebay, deze kost mijn €200.
Staan nu 2 sets op ebay een set oranje en een set zwart, die geheel compleet is met schijven, enz

http://www.ebay.de/itm/like/Radsatz...00068&clkid=120293431635508261&_qi=RTM2052467

KTM 1290 Super Duke – Felgen Räder Radsatz Reifen | eBay

Losse velgen bij de dealer doen bijna €800 en €700, ik weet niet of dan de voor velg compleet met lagers is..

Ik heb de rekening van mijn nieuwe achtervelg gezien bij de dealer €900+
Dus dat is niet duur
 
Die zwarte set velgen lijken op mijn eerste"slechte"set velgen. Deze lijken uit de oude serie. De nieuwe hebben meer details die meegegoten zijn in de velg. Ik zou ze niet kopen want ik weet hoe slecht de mijne waren. Ga voor een latere serie als je velgen wil hebben.....
 
oke,

ja zoek een set zonder schijven.. Heb de originele schijven over en de net gekochte Braking schijven voor de trackdays.
 
zei ik dat dan? nee maakt mij zeker niet uit! mochten ze hetzelfde kosten kies ik de beste uiteraard..
 
Laatst bewerkt:
Nee ik vind het gave fiets maar om er nou eentje bij te kopen alleen maar omdat de garantie op de eerste verloopt vind ik een beetje overdreven.









of bedoelde je dat niet 8-)
 
Uhhh......nee. :)

2 jaar aanvullende garantie zou €349 moeten gaan kosten en dat zou binnen 23 maanden naar aankoop van de SD moeten worden af gesloten.
Je kunt ook 1 jaar extra garantie bij kopen, dat zou iets van €289 (dacht ik)moeten kosten.
 
Deze meting is twee keer gedaan op dezelfde bank. 2015 modellen zijn sneller.............
 
geloof dat mijn 2014 ook zoiets had met K&N filter, volledige titanium akra en bijbehorende software...
 
Blijft toch altijd lastig te vergelijken, banken onderling zit veel verschil in.
Temperatuur is van invloed, met race banden krijg je ook lagere waardes.
Maar wil je diagram hebben waar veel pk's op staan dan moet je hem op de bank bij Mobu zetten, die is altijd erg positief ingesteld. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan