XV1000-RR

Ontzettend leuk mannen :} , mooi detail is de snoeptrommel die op 1:18 nog geheel gevuld is, en op 5:43 bijna leeg is _O- , waar gewerkt wordt moet gegeten worden ;)

Zorg maar dat jullie (zorg)verzekering dit niet ziet in deze tijden dat ze alles van je willen weten....... :X

Het lijkt misschien wel op snoep, maar het zijn eigenlijk stukken fruit die wij in de vorm van wine gums hebben geknipt :)
 
Geweldig leuk mannen ! Die timelapse gaat me iets te snel.... Heb me ook meteen geabonneerd op het Jouwbuis kanaal. Het geneuzel over Vermeer hoeft voor mij niet zo maar jullie mogen wat mij betreft wel iets meer uitleggen wat je doet en wat er gebeurt. Maar de luchtigheid behouden graag !
Vooral doorgaan ! *O*
 
Laatst bewerkt:
@Nop62, eens over de timelapse.

1 frame per minuut (fpm) is eigenlijk te snel om te zien wat er op 1 avond gebeurt... gelukkig wordt deze build op 3 verschillende snelheden gefilmd:

- 30 fps (voor de normale beelden)
- 01 fps (voor een timelapse per avond)
- 01 fpm (dit is diegene waar jij het over hebt)

Mijn idee van 1 fpm is dat de camera gewoon continu draait als we bezig zijn in de werkplaats, en dat je dan het verloop van de gehele build van een paar maanden in een paar minuten ziet.

Ik zit er zelfs over te dubben om eentje neer te zetten die 1 frame per uur doet...
 
Ja de hele film bedoel ik.. alleen de meid is al in slaap gevallen vóór de film vanavond hahah... dus misschien morgen maar ;)
 
vanavond de carbon plaat uitgepakt. laten we positief blijven, hij is gelukt.
goed, We kunnen nog veel leren voor wat betreft resin infusion. plaatjes volgen...
 
@Nop62, eens over de timelapse.

1 frame per minuut (fpm) is eigenlijk te snel om te zien wat er op 1 avond gebeurt... gelukkig wordt deze build op 3 verschillende snelheden gefilmd:

- 30 fps (voor de normale beelden)
- 01 fps (voor een timelapse per avond)
- 01 fpm (dit is diegene waar jij het over hebt)

Mijn idee van 1 fpm is dat de camera gewoon continu draait als we bezig zijn in de werkplaats, en dat je dan het verloop van de gehele build van een paar maanden in een paar minuten ziet.

Ik zit er zelfs over te dubben om eentje neer te zetten die 1 frame per uur doet...

En dat terwijl we bouwen met een snelheid van ongeveer 1 frame per jaar!
 
Ondertussen nog wat verder gepield met de achterbrug ophanging.
Deze had ik al, maar die verdienden nog wel een gewichtsreductie.
full
 
En zo ongeveer de alu platen die de achterbrug dragen:
full


Rest nog de keuze om het bovenste punt van de veer af te steunen.
Of: naar beneden met schetsplaten zoals Danny vorige keer heeft uitgezaagd.
Of: met een pootje naar beneden en een pootje naar de cilinderkop.
De laatste optie is wat ranker, de eerste laat meer open ruimte zien rondom de uitlaatbocht.
 
Laatst bewerkt:
En zo ongeveer de alu platen die de achterbrug dragen:[afbeelding]

Rest nog de keuze om het bovenste punt van de veer af te steunen.
Of: naar beneden met schetsplaten zoals Danny vorige keer heeft uitgezaagd.
Of: met een pootje naar beneden en een pootje naar de cilinderkop.
De laatste optie is wat ranker, de eerste laat meer open ruimte zien rondom de uitlaatbocht.

Of... onder t blok met een reactiestang..
Is technisch wel weer een uitdaging.... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan