Sticker op uitlaat ter bescherming?

Chris ofc

MF veteraan
25 dec 2012
5.024
2.577
Hallo iedereen, ik heb een vraag.

Ik ben van plan om een sticker te plakken op mijn uitlaat ter bescherming van de uitlaat.
Heb het idee om hem aan de onderkant / zijkant te plakken.

zoiets zegmaar: (Grijs is sticker / folie)

dba1de9f1728813425919968e52ada47.png


Met welk materiaal / stickermateriaal kan je dit het beste doen? want het moet bestand zijn tegen hitte natuurlijk.

Alvast bedankt voor het meedenken :P
 
Hittebestendig stickermateriaal. ;)

Elk ander materiaal zal er raar aan vast smelten.
Maar waartegen wil je de uitlaat dan beschermen?

Gewoon een extra laag bescherming eigenlijk :) ,

Weet jij toevallig waar ik dit soort materiaal kan krijgen?, zodat het niet raar vast smelt / verbrand.. is er een bepaald merk het beste geschikt?
 
Hier een keur aan hittebestendige stickers. Zelfs hele rollen.
Je moet niet de hittereflecterende stickers of tape hebben, maar de hittebestendige vinyl stickers of tape.
 
Laatst bewerkt:
even gebruik maken van dit topic omdat ik een gelijkaardige vraag heb.

weet iemand waar je vetbestendige stikkers kan kopen ? mijn ketting wordt altijd zo vies en vuil als ik er mee rijd, zou graag wat extra bescherming voorzien

:+
 
Laatst bewerkt:
Uitlaat, sticker, onderkant beschermen?? :?

Zoek dan ook gelijk een stickervel voor je banden :+



Het meeste beschadigen uitlaatjes van platleggen...De meeste zooi kan je er gewoon vanaf poetsen hoor (Belgom alu/chroom etc en carbon is al helemaal makkelijk).

EDIT: hoewel ik het met regelmatig offroaden het nog wel zou kunnen begrijpen, maar dan mag je veel meer gaan inpakken :Y
 
Laatst bewerkt:
Even gebruik maken van dit topic met een zelfde soort vraag.

Weet iemand waar je remschijfbeschermstickers kan komen. Ze moeten net als stickers voor je velgen een bochtje maken. Ik wil m'n remschijf graag beschermen tegen onnodig roest en ze graag wat langer kunnen beschermen. Zowel de binnenkant als de buitenkant van de remschijf! Zou jammer zijn als ze scheef afsleten.

Uitlaatstickers moeten tegen hitte kunnen, zelfde soort denk ik als de remschijfstickers (worden ook heet). Die kettingstickers zijn anders, die moeten inderdaad tegen vet kunnen. Remschijven worden met remschijfreiniger juist ontvet (=beter!!!).

Thx!
 
Laatst bewerkt:
Even gebruik maken van dit topic met een zelfde soort vraag.

Weet iemand waar je remschijfbeschermstickers kan komen. Ze moeten net als stickers voor je velgen een bochtje maken. Ik wil m'n remschijf graag beschermen tegen onnodig roest en ze graag wat langer kunnen beschermen. Zowel de binnenkant als de buitenkant van de remschijf! Zou jammer zijn als ze scheef afsleten.

Uitlaatstickers moeten tegen hitte kunnen, zelfde soort denk ik als de remschijfstickers (worden ook heet). Die kettingstickers zijn anders, die moeten inderdaad tegen vet kunnen. Remschijven worden met remschijfreiniger juist ontvet (=beter!!!).

Thx!
Inspuiten met tectyl?
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan