Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

had ik van de week een bus van die motul halfsyntheet besteld voor de 1000 beurt
vind ik vanochtend nog een volle bus in de schuur... |( ....hoe jaag je jezelf op kosten :?

ik zal hier toch eens gaan opruimen......vond overigens nog een nieuw oliefilter bedoelt voor
de strom..(heeft ie bij mij niet gered _O- )
het is een origineel filter,ik weet niet of hij hetzelfde is als voor een bull dus als iemand daar een antwoord op weet......en er gelukkig van wordt.....gratis af te halen.. ;)
 
Zie je de gelijkenis:
800px-Taartschep_Gero_Zilmeta_01.jpg



}) }) })
 
er stond nog een knap bulletje te koop bij ten kate (wel blauw/wit :r :+ )
ik heb niet naar de prijs gekeken.......wel eerste serie met dubbele dempers.. :Y

ik vandaag ff de 1000 beurt aan de cb gedaan (en stempeltje gehaald bij ten kate)
lekker een beetje motul erin en hier en daar wat duwen en trekken aan boutjes en slangeklemmetjes en hop weer 60 eurie in de zak gehouden.. _O-
zowiezo doe ik het liever zelf....dat gepruts tegenwoordig bij de gemiddelde dealert wordt je niet vrolijk van.... :N
in ieder geval istie er weer klaar voor....maar eens zien of ik hem binnenkort nog ff op de bank ken zetten bij peter....
zit toch te denken de cat weg te halen en de mapping erop aan te passen....
maar eens vragen wat zijn ervaring ermee is bij die hokken...
hij is rap zat maar het meer is nooit vol en ik zie uitdraaien van 120/130 wiel pk s voorbij komen... :9~
pc-v en autotune module dan mischien met een decat pijp (en demper??)
overigens 240 brult ie vlot heen....wel winderig dan... _O- _O-
 
Ik heb ook al driftig zitten zoeken .....

Ik denk niet dat die te koop stond, of misschien net binnen is.

stond wat verloren in de showroom daar....zal idd mischien net binnen zijn....
voor de liefhebber de site in de gaten houden...
overigens stond er ook 1 in assen bij motoprut....ook blauw/wit......ze proberen me gewoon gek te maken.... _O-
hadden ook een heule knappe aprillia rsv mille factory.... :? ...dinges staan..
ik moet ook gewoon niet bij dat soort tokos binnen lopen... :N
 
1) staat ook niet op de site..., dom, dom, dom...
2) dat binnenlopen is tot daar aan toe... ;)

wat is dat toch met die lui???....of loop ik te ijlen???..fata morganas ofzo.....of teveel gezopen???

die mille...factory..rsv...1000....dinges....staat er wel.... :9~


http://www.motoportassen.nl/epages/...1&CurrentPage=1&OrderBy=ListPrice&OrderDesc=0

wel weer een beetje beperkt in het vermogen... -O- ...van 140 peekaa poep ik de broek niet meer vol.... :N
ik heb mezelf aangezegd als er nog weer een sporter komt dan minimaal 180 kruk paarden...
 
blauw/wit.... :? .... :r ......zwart/wit had het motte weze... *O* :9~ :} .... :+ :+ :+


Ben er even speciaal naar ten kate voor gereden, en hij stond er sinds Zaterdag.
Hij heeft 50.000km gedraaid, en is van 2002 of 3 (ff vergeten)
Prij incl afleverbeurt en garantie €4750,-

Best een net ding, ook al lag er wel wat druppels olie onder (is dat een bekend probleem?)
Hij wou dat ik langskwam met mijn motor ....

Opzich is het blauw wit in het echt niet zo'n vreselijke kleur, op foto's vind ik het idd niet heel erg mooi ...
 
Ben er even speciaal naar ten kate voor gereden, en hij stond er sinds Zaterdag.
Hij heeft 50.000km gedraaid, en is van 2002 of 3 (ff vergeten)
Prij incl afleverbeurt en garantie €4750,-

Best een net ding, ook al lag er wel wat druppels olie onder (is dat een bekend probleem?)
Hij wou dat ik langskwam met mijn motor ....

Opzich is het blauw wit in het echt niet zo'n vreselijke kleur, op foto's vind ik het idd niet heel erg mooi ...

zie?....ik ben nie gek... *O*

4750 is geen koopie met die kilometers....en het feit dat ie blauw/wit is.. :+
olie lekkage mag nooit....ik heb welleens gehoord dat de koeler slangen lek gaan....
is in ieder geval niet normaal....mijne lekte nergens.... :N
mooi afding puntje wel mischien.... :Y
veel meer als 3750 zou ik er niet voor geven....en kijk dan ook ff in de tank....roest van binnen is een dingetje....en niet lekker te fixen behalve met een nieuwe tank....
 
Terug
Bovenaan Onderaan