Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Wel helemaal top die link! :} Ik heb net zitten kijken, maar dat was ook echt *O* *O* *O* !
Nogmaals bedankt voor de tips. Vandaag mijn koelsysteem weer in orde gekregen en gereden. Helemaal :9~ :9~ :9~~

Was idd zeer goeie docu!
Tov huidige motogp is het toch 100 x beter!

Ik moet dit weekend mijn olie pomp ff opnieuw afstellen en dempwol vervangen.
Bartje zijn RS weet wel waarom *O*
 
Voor wie interesse hebben.
Op ebay staat nu een Tyga kuipwerk voor €945.
Rij zelf met 3e hands kuipwerk, maar zou wel errug mooi staan.
$_57.JPG


Subframe is wel van staal, dus iets zwaarder als standaard.
 
Hallo,

Voor een Rgv250 van 1993 kom ik bij de onderdelen de categorie 'carburator' en 'carburator E22" tegen.
In de preface staat er dat E22 voor landcode duitsland is, maar ook staat er dat het voor de framenummers vj22B is.

Gaat het nu over andere jaartallen? VJ21 vs VJ22?
Of is het voor dezelfde serie (vj22b vs vj22b E22 en is de ene smorend bv 45pk en de andere vol vermogen en welke is vol vermogen in dat geval?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Voor een Rgv250 van 1993 kom ik bij de onderdelen de categorie 'carburator' en 'carburator E22" tegen.
In de preface staat er dat E22 voor landcode duitsland is, maar ook staat er dat het voor de framenummers vj22B is.

Gaat het nu over andere jaartallen? VJ21 vs VJ22?
Of is het voor dezelfde serie (vj22b vs vj22b E22 en is de ene smorend bv 45pk en de andere vol vermogen en welke is vol vermogen in dat geval?
Ik heb het vermoeden dat de E22 uit duitsland met katalysatoren in de uitlaat is. Hiervoor is de besproeiering anders in de carbs.
 
Heerlijk gereden :9~ :9~ :9~

Hier een bekend plaatje, maar zoek de verschillen :P

full


Alleen een dompertje, toch wel weer ietsjes koelvloeistof verlies |( . Kan natuurlijk ook zijn dat er nog wat lucht in heeft gezeten, wat nu met flink warm worden eruit gaat.
Ook zag ik dat de 1 moer van mijn cylinder los zat :? . Deze heb ik wel weer aangedraaid, maar echt een fijn gevoel geeft het niet.
FF goed in de gaten houden allemaal.
 
Heerlijk gereden :9~ :9~ :9~

Hier een bekend plaatje, maar zoek de verschillen :P

[afbeelding]

Alleen een dompertje, toch wel weer ietsjes koelvloeistof verlies |( . Kan natuurlijk ook zijn dat er nog wat lucht in heeft gezeten, wat nu met flink warm worden eruit gaat.
Ook zag ik dat de 1 moer van mijn cylinder los zat :? . Deze heb ik wel weer aangedraaid, maar echt een fijn gevoel geeft het niet.
FF goed in de gaten houden allemaal.
Hahaha, je moet wel wat aan je fotokunsten doen hoor! De molen staat er niet helemaal op Hahah. Helaas is die van mij in delen.........volgend jaar maar weer daar een foto maken of mijn tuono er eens neerzetten
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo'n machine kon maken was het toch wel iets anders geworden.
Zoiets als de Smoker RS500 :+
 
Even wachten op de volledige bekendmaking van Ryger engine heren! Daar zijn inmiddels al resultaten geboekt van 70PK uit een 1 cilinder 125cc.

140PK uit een RS250 :9~ *O*


edit: Toevoeging; ongeblazen tweetakt.
 
Laatst bewerkt:
Tja, smaken verschillen inderdaad.
Wel netjes in elkaar gezet zo te zien.

:Y

Er lijkt zeker aandacht aan geschonken te zijn. Maar wel door iemand met een persoonlijkheidsstoornis :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan