kawasaki gpz 550s 1991 elektra problemen

kapaan

Rookie
5 okt 2015
4
0
Hi wie kan me helpen.
Ik heb een gpz 500s uit 91 en heb wat problemen met me elektra. Ik krijg mijn knipperlichten en achterlicht niet goed. Ben al bezig geweest met de bedrading onder de koplamp. Ik sluit alle draden aan met de juiste kleur, de ene keer knipperen de knipperlichten allemaal als ik ze anders aansluit dan kunnen er drie knipperen of 2 of gaat er 1 continu branden. Het achterlicht knippert ook af en toe, ik begrijp er niks van, ik dacht eerst dat de relais kapot is maar dat weet ik ook niet zeker. Weet iemand wat dit kan zijn of heeft iemand een elektroschema van dit type motor.
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
De Dikke van Dalen is net na 10 jaar vernieuw, maar de verbuigingen van mij en mijn als me staan er echt niet in :(

En ik zie in het hele epistel maar één HOOFDLETTER :o
Bedankt voor je reactie!! Maar ik heb je niet gevraagd of je mijn berichtje wilt nakijken. Dat doe ik zelf wel. Als je bezig bent en snel op je smartfoon een berichtje tikt dan gaat het weleens fout. En later herstel je dat als je achter je laptop zit. Maar volgens mij begrijp je dat niet. ha ha ha je heb fouten gemaakt in je berichtje. Ik ga er gelijk op reageren, lachen. Echt triest. Ik stel gewoon een normale vraag, ik dacht dat dit een motor forum is of zit ik bij het nationale dictee forum. Ik heb een probleem en ik vraag om hulp. Dit soort berichtjes vind ik zo triest. Ik ben ook van mening dat dit soort berichtjes niet op dit forum horen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie!! Maar ik heb je niet gevraagd of je mijn berichtje wilt nakijken. Dat doe ik zelf wel. Als je bezig bent en snel op je smartfoon een berichtje tikt dan gaat het weleens fout. En later herstel je dat als je achter je laptop zit. Maar volgens mij begrijp je dat niet. ha ha ha je heb fouten gemaakt in je berichtje. Ik ga er gelijk op reageren, lachen. Echt triest. Ik stel gewoon een normale vraag, ik dacht dat dit een motor forum is of zit ik bij het nationale dictee forum. Ik heb een probleem en ik vraag om hulp. Dit soort berichtjes vind ik zo triest. Ik ben ook van mening dat dit soort berichtjes niet op dit forum horen.
Ik reageerde omdat we hier toch wel gewend zijn om normaal nederlands te lezen ;) Verder is je bericht, ondanks dat het op een smartfoon getypt is, wel normaal nederlands, alleen dat me stoorde :o
 
Laatst bewerkt:
Heb je een werkplaats handboek van jouw model en/of een bedradingsschema?

Bedradingsschema's zullen wel op internet te vinden zijn.

Dit is een bedradingsschema van de amerikaanse versie van de gpz500s

Ex500a_diagram.jpg


Amerikanen kennen dus geen lichtschakelaar, dat moet daar constant branden tijdens het rijden. Verder zal het bijna hetzelfde zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan