Ktm duke 2 640 probleem!?

Mg_0306

Rookie
10 okt 2015
4
0
Maartensdijk
Hallo,

Ik ben nieuw in het gebied van motoren.

Ik heb een Ktm Duke II 640 lc4 aangeschaft. Na 2 uur met plezier rondgereden te hebben ging het fout, Ik kreeg vermogen verlies toeren teller ging helemaal naar 0 en als ik met het gas ging spelen kwam er een steekvlam uit en kon ik weer verder rijden. Dit had ik een paar keer voor dat ik thuis was.

Toen ben ik langs Ktm gegaan die zij dat ik bij me bougie moest beginnen, Die heb ik echter vervangen en het probleem was niet weg. Na 10 minuten stationair gedraaid te hebben ree die weer goed.

Nu heb ik vanmorgen weer gereden en na 20 minuten het zelfde probleem alleen nu achter elkaar en heb geen idee wat het is. heb zelf vroeger wel aan scooter gesleuteld dus hoop dat iemand me verder kan helpen voordat ik misschien veel geld moet uitgeven aan een dealer

M.v.g Mitchell

ps. stationair draait die goed en in ze neutraal gas geven ook.
 
Laatst bewerkt:
Lees het zelf hard op voor. Als je dan zelf stopt met een zin, zet je een punt. Als het meer een korte pauze is, gebruik je een komma.

Na 2 of 3 regels een regel open laten maakt het ook makkelijker leesbaar.

Wat betreft je Duke: probeer alles zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven.
 
Praat je dan ook met lidwoorden en aanwijzende voornaamwoorden zoals je die schrijft, dan heb je geen dyslexie maar gewoon geen kennis van de Nederlandse taal..

Je zegt toch niet ik ree een stukje, maar je reed een stukje
En als ik met het gas ging spelen , TOEN ik met het gas ging spelen
bij me bougie beginnen,,, bij DE of bij MIJN bougie....

Koop eens een boek ( papillon is bv een goed boek) en ga eens lezen, zodat je herkent hoe dingen geschreven worden, zowel grammaticaal als woordenkennis) geloof me, dat maakt je toekomst een stuk makkelijker, ergens houdt het op dat je je kunt verschuilen achter je gebrek aan kennis van de Nederlandse taal


OT

zal waarschijnlijk een elektrisch probleem zijn, als je daar niet veel van af weet, niet zelf gaan zitten kloten
 
Ik weet dat mijn Nederlands niet goed is en dat ik daar moeite mee heb. Ik vraag ook niet om daar verbeterd mee te worden.
Als 1 iemand me daar mee daar op gewezen heeft vind ik wel genoeg.
Het gaat me nu om de Ktm en jullie begrijpen me allemaal want jullie zeggen elektrisch probleem als iemand iets anders denkt hoor ik het graag over de Ktm. niet me Nederlands

Gr mitchell
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat mijn Nederlands niet goed is en dat ik daar moeite mee heb. Ik vraag ook niet om daar verbeterd mee te worden.
Als 1 iemand me daar mee daar op gewezen heeft vind ik wel genoeg.
Het gaat me nu om de Ktm en jullie begrijpen me allemaal want jullie zeggen elektrisch probleem als iemand iets anders denkt hoor ik het graag over de Ktm. niet me Nederlands

Gr mitchell
Nu je het bericht hebt aangepast is het al beter leesbaar :)

Het klinkt alsof na een tijd rijden je ontsteking wegvalt. Valt dan ook je verlichting e.d. uit?
 
Nee de verlichting blijft het gewoon doen. Als ik tijdens het moment dat die inhoud(uitvalt) me koppeling gebruik, Gaat die gewoon weer stationair draaien zonder knal/steekvlam

Gr. mitchell
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan