Bmw S1000r de koning van de nakeds

$_85.JPG

$_85.JPG


Iemand intresse in deze cotton reels?
 
Oké .was eigenlijk wel benieuwd waarom en en weg doe .zit zelf ook nog in dubio over naked bike .suzuki komt best uit de testen alleen injectie en achtervering is een min punt .maar kost ook veel minder dan een bmw ..dus blijft nog geld over voor aanpassingen .
Gr mf

Suzuki komt alleen goed uit de test door het prijskaartje! Al scheelt die niet heel veel met die van bmw geloof ik.
De bmw is echter een veel betere motor, ik heb gekozen voor de tuono voor het geluid(bmw, ktm, of aprilia ging het worden) maar ik vind persoonlijk dat de soes niet echt in de buurt kan komen van de echte nakeds, ik geef toe, mooi is die wel maar mist in mijn ogen toch echt power, en wanneer het hard gaat ook de rust in het rijwiel gedeelte! Verder leuke motor maar eerder mee te vergelijken met een Z1000, speed triple, cbr1000r ofzo.
Ik vindt ik de Traction control er lomp ingrijpen. Niet zo verfijnd zeg maar.
Succes met proefrijden en mocht het toch de soes worden dan meteen een kleiner voortandwiel monteren dan brengt die meteen meer fun met zich mee.
 
qua power zal het niet veel uitmaken kheb op you tube gezien hoe ze de soes op de rollerbank testte en daar kwam 154 pk uit/
en of de bmw de betere motor is dat is jou mening,ik vond de z1000 en de Speed Triple soepeler rijden dan de bmw.
volgende week proefrit op de soes dan weten we meer.
nu rossi kijken. :Y

Suzuki komt alleen goed uit de test door het prijskaartje! Al scheelt die niet heel veel met die van bmw geloof ik.
De bmw is echter een veel betere motor, ik heb gekozen voor de tuono voor het geluid(bmw, ktm, of aprilia ging het worden) maar ik vind persoonlijk dat de soes niet echt in de buurt kan komen van de echte nakeds, ik geef toe, mooi is die wel maar mist in mijn ogen
toch echt power, en wanneer het hard gaat ook de rust in het rijwiel gedeelte! Verder leuke motor maar eerder mee te vergelijken met een Z1000, speed triple, cbr1000r ofzo.
Ik vindt ik de Traction control er lomp ingrijpen. Niet zo verfijnd zeg maar.
Succes met proefrijden en mocht het toch de soes worden dan meteen een kleiner voortandwiel monteren dan brengt die meteen meer fun met zich mee.

 


Lees de laatste moto73 maar even......... :P })


he prikkie ook weer van de partij,nee die crap lees ik niet meer dat benne van die mannen die alles uit zo n fiets willen halen en dan is er altijd wel wat te vinden om af te kraken terwijl de gewone motorrijder het nooit zal merken. :Z
 


he prikkie ook weer van de partij,nee die crap lees ik niet meer dat benne van die mannen die alles uit zo n fiets willen halen en dan is er altijd wel wat te vinden om af te kraken terwijl de gewone motorrijder het nooit zal merken. :Z


Er zijn ook ervaren motorrijders hoor ! Plastic power is er zo'n eentje ;) Je mag proberen haar zoek te rijden.................Dan moet je je stinkende best doen :P
Het is toch zonde om je eigen grenzen niet telkens te verleggen. Dan kun je veel meer met een motor en ervaar je wat een motor onder je doet. De dingen die in de motor 73 worden bechreven kan ik hier en daar zeker bevestigen. Toevallig dat drie motoren in de test behoren aan onze vriendjes en ik. Dan kun je ze zeker vergelijken wat we ook wel eens doen. Extra ervaring is nooit mis!
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook ervaren motorrijders hoor ! Plastic power is er zo'n eentje ;) Je mag proberen haar zoek te rijden.................Dan moet je je stinkende best doen :P
Het is toch zonde om je eigen grenzen niet telkens te verleggen. Dan kun je veel meer met een motor en ervaar je wat een motor onder je doet. De dingen die in de motor 73 worden bechreven kan ik hier en daar zeker bevestigen. Toevallig dat drie motoren in de test behoren aan onze vriendjes en ik. Dan kun je ze zeker vergelijken wat we ook wel eens doen. Extra ervaring is nooit mis!





ik weet niet hoe oud je bent prikkie maar ik hoef me niet meer te bewijzen aan mn vrienden of ik goed kan motorrijden. :N :N :N :N :N :N :N :N :N
 
Er zijn ook ervaren motorrijders hoor ! Plastic power is er zo'n eentje ;) Je mag proberen haar zoek te rijden.................Dan moet je je stinkende best doen :P
Het is toch zonde om je eigen grenzen niet telkens te verleggen. Dan kun je veel meer met een motor en ervaar je wat een motor onder je doet. De dingen die in de motor 73 worden bechreven kan ik hier en daar zeker bevestigen. Toevallig dat drie motoren in de test behoren aan onze vriendjes en ik. Dan kun je ze zeker vergelijken wat we ook wel eens doen. Extra ervaring is nooit mis!

Dat ziet er nou niet echt uit als mensen die op de grens rijden toch?
 
Lees de laatste moto73 maar even......... :P })

als je alle testen op een hoop gooit komen er toch de ktm BMW Aprilia het beste uit.
dan is het smaak of je merk gebonden bent of welk type motor je beter ligt of fijner vind rijden meer aan de persoon zelf die hem koopt.
een mis koop doe je niet met die machines.
en als je dan een blad neemt dan zou ik eerder kiezen voor Motorrijder die hebben gewoon een eerlijke mening.

en zo een filmpje is mooi en word lekker doorgereden maar daar pushen jullie toch ook niet maximaal? dat doe je dan neem ik aan op het circuit?
 
Laatst bewerkt:
Jep meen eens prikkie, gezien de motoren die meerijden, moet het wel hard gaan want een draai aan de hendel en 150+ is niks.

Maar wil best een keertje meesturen! Altijd gezellig en kan ik die dikke SD van je ook een keer in het echt zien!
 
Volgend jaar dus een keertje. Achterhoek of het Sauerland. Catalunya is een beetje ver weg..... Daar kun je echt lekker knallen!
Vergeet niet dat hier twee dames mee rijden........
 
Volgend jaar dus een keertje. Achterhoek of het Sauerland. Catalunya is een beetje ver weg..... Daar kun je echt lekker knallen!
Vergeet niet dat hier twee dames mee rijden........
leuk groepje zo, zo ken ik er nog 1 hier op het forum, nessie, die kan ook goed sturen!
 
ff een vraagje als je de motor gestart hebt, dan is het grote licht toch helemaal uit, ik weet het niet meer :N _O-

heb xenon erin gezet vandaar de vraag....
 
Terug
Bovenaan Onderaan