De sv1000 cafefighter

bradpiet

MF veteraan
18 apr 2011
2.070
2
Heerenveen
aangezien ik nog steeds dingen doe aan de motor en ik de vraag wel vaker heb gehad waar dit topic is.

tadaaaaaa, hier is die dan.

attachment.php

wel bekende motor volgens mij. mooi werk van kwajongen, vfrfighter, jerryt en nopper en een heeeeel klein beetje van mezelf. en dat van mezelf wil ik iets meer maken en heb hier een nieuw koplampje. een MT03 lampje, jaja dat heeft iedereen al. maar ik heb voor deze gekozen omdat de lijnen van de bovenkant van dit lampje doorlopen in de lijnen van de tank.
attachment.php


nog wat foto's
attachment.php

attachment.php
 
Zeker een mooi clean ding,koplampje heb ik ook mijn twijfels over. :?
Eerst maar even er op en dan echt oordelen. O-)
 
Jongens. Het wordt een mooi lampje. Ga het lampje er zo op zetten als die oranje gixxer (shit, naam vergeten). Het lampje is gemaakt voor de lijnen van een sv tank.
 
Hoe je 'm er ook op zet, ik hou gewoon niet van deze koplampen. Snap ook niet dat ze zo massaal gebruikt worden, is vaak zo'n afknapper op een verder mooie fighter. Maar smaken verschillen en je moet zeker doen wat je zelf mooi vindt.
 
quote]Nop62 schreef op 12 oktober 2015 @ 18:51:
Hoe je 'm er ook op zet, ik hou gewoon niet van deze koplampen. Snap ook niet dat ze zo massaal gebruikt worden, is vaak zo'n afknapper op een verder mooie fighter. Maar smaken verschillen en je moet zeker doen wat je zelf mooi vindt.~[/quote]


Helemaal mee eens, ik vindt ze ook niks ... (m`n maat verpest z`n fighters er ook mee :X )
Maar, over smaak valt nu eenmaal niet te twisten _O-
 
Laatst bewerkt:
IMG_3459.jpg

vind het wel een strak lampje, maar word idd wel veel gebruikt. maar boeie, staat mooi op de sv. wacht maar af.
1023ace1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op die rooie gsxr staat ie wel goed ,,,,, gooi hem er maar gauw op dan zien we het wel ..Piet....
 
aangezien ik nog steeds dingen doe aan de motor en ik de vraag wel vaker heb gehad waar dit topic is.

tadaaaaaa, hier is die dan.

[afbeelding]
wel bekende motor volgens mij. mooi werk van kwajongen, vfrfighter, jerryt en nopper en een heeeeel klein beetje van mezelf. en dat van mezelf wil ik iets meer maken en heb hier een nieuw koplampje. een MT03 lampje, jaja dat heeft iedereen al. maar ik heb voor deze gekozen omdat de lijnen van de bovenkant van dit lampje doorlopen in de lijnen van de tank.
[afbeelding]

nog wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha zo kun je zien wat een mengelmoes oplevert , een geweldige fighter ;)
 
Als je maar weet dat jij de grondlegger bent!!

Dus wanneer verkoop je die zrx nou kunnen piet en ik er nog wat van zien te maken😂
 
Als je maar weet dat jij de grondlegger bent!!

Dus wanneer verkoop je die zrx nou kunnen piet en ik er nog wat van zien te maken😂

je bedoelt, dan maken wij hem nog mooier _O- joost gooit er een usd in en ik bedenk er een mooi zadeltje voor.
 
Laatst bewerkt:
Heej, bekende motors hier in het topic, ga ik volgen.

Zelf ook weer aan het twijfelen over die koplamp op mijn TL...

Hij moet wel strak tegen de vork aan zoals op mijn gsxr inderdaad, anders ziet het niet uit...
 
Onderdelen van een koplamp van een xt660 onderweg. Even kijken welke ik het mooiste vind en dan bepaal ik welke ik ga gebruiken.
 
Hmmm ik weet niet piet, die mt03is lekker klein, minimalistisch dat past wel lekker bij de sv.
Misschien van die xt lalleen de lamp zonder behuizing mits de lamp alleen iets is.
 
dit is ook een mooi lampje,
2013-04-27143811_zpsc04ccc9f.jpg


verkoop de mt03 lamp nog niet ga ze er eerst beide voor hangen en dan maak ik een besluit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan