Welke chopper huren?

Welke chopper?

  • Yamaha Dragstar

    Stemmen: 4 9,8%
  • Honda Shadow

    Stemmen: 6 14,6%
  • Suzuki Intruder

    Stemmen: 2 4,9%
  • Kawasaki Vulcan

    Stemmen: 2 4,9%
  • Harley Fat Boy

    Stemmen: 13 31,7%
  • BMW Cruiser

    Stemmen: 2 4,9%
  • Boss Hoss

    Stemmen: 3 7,3%
  • Triumph Rocket III

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41

Instructeur

Die hard MF'er
3 nov 2002
341
1
IJsselstein
Binnenkort gaan we de nieuwe collectie verhuurmotoren samenstellen. Welke choppers moeten we in de collectie opnemen? En welke voorwaarden moeten we hanteren?
 
A. Hij wil een nieuwe collectie samenstellen dus met een business plan hebben we niets te maken.

B. Hij vraagt onze mening, dus welke motoren wij graag zouden kunnen huren. Voor mij een goed punt...

C. Krijg geen SPAM idee hierbij...

Zie het als een referendum...
 
deze lijkt me wel wat:

full


maar je mag natuurlijk ook iets anders leuks uitzoeken op http://www.nakedgoldwings.com/
 
Dus voor de nieuwe verhuurmotoren komen er nieuwe voorwaarden ?
Ben overigens benieuwd hoe de verzekering reageert als je een 400pk Boss Hoss wilt uitlenen.
 
Ik heb eens bij Jo Cabo in Meerssen een Vulcan 800 te leen gehad. Heerlijke fiets (zelfs?) voor mij als beginner. Als ik jou was zou ik er eentje binnen de 25kW grenzen nemen (bv een Shadow 600 ofzo), een leuke middenklasser (bijv. Shadow 1100) en een topper (bv. Fat Boy). Ga je naar meer exotische dingen, dan lijkt mij de verzekering inderdaad moeilijk te gaan doen of is dat om die reden financieel niet meer aantrekkelijk voor potentiele klanten.
Tevens lijkt het mij een goed (business) plan om met een enkele importeur in zee te gaan, zodat die je als kwantum-klant gaat zien. Diens daaruitvloeiende service kan jij dan ook weet indirect verkopen aan je klanten!
Succes ermee!
 
Leuk piccie Jet.
Nog niet eerder gezien. Was zeker op die mooie zondag ergens vorig jaar dat we geen andere fietsen meer hadden staan en hij wel op 't choppertje moest?
 
NOG erger, Mark was gewoon op iets leuks, maar moest toch even op die herriebak van Max gaan zitten. . . . . . :z

Voor je t weet wordt zoiets ff vastgelegd en komt het altijd weer van pas :P
Het was overigens laatste toer van 2003, om psies te zijn op 18 oktober.
 
Ha die Mark!
Leuk assortiment, behalve die Hos ... da's niet te doen. Mis in het lijstje wél de Wildstar :-)
Ik heb voor nu gestemd op de Dragstar

Succes!
 
Alleen maar Harleys.Bij voorkeur early choppers.Graag ook wat originele zijkleppers ,pans en knuckles.Huurprijs stel ik voor zo om de 15 euro per weekend.natuurlijhk geen borg of eigen risico.Graag af te leveren met volle tank en eerste 500km gratis tanken....


tjezus.. moet niet gekker worre.
 
Terug
Bovenaan Onderaan