Onderdelen revisie Honda CBR 600RR (PC37)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmy!

Die hard MF'er
29 jan 2013
396
0
MF'ers,

Ik ben bezig met het reviseren van mijn motorblok maar ik heb een aantal nieuwe onderdelen nodig (in-uitlaatkleprubbers, koppakking enz.) Ik weet dat ik de onderdelen bij een Hondaleverancier kan bestellen maar dan betaal ik waarschijnlijk de hoofdprijs dus misschien weten jullie nog andere mogelijkheden?

Alvast bedankt! ;)
 
MF'ers,

Ik ben bezig met het reviseren van mijn motorblok maar ik heb een aantal nieuwe onderdelen nodig (in-uitlaatkleprubbers, koppakking enz.) Ik weet dat ik de onderdelen bij een Hondaleverancier kan bestellen maar dan betaal ik waarschijnlijk de hoofdprijs dus misschien weten jullie nog andere mogelijkheden?

Alvast bedankt! ;)


Kan bij elke motordealer hoor, maar je kan ook zelf de onderdeelnummers gaan opzoeken en googlen dan kom je er ook wel aan.
 
Tenzij je de revisie nog een keer opnieuw wil doen, kan ik maar een advies geven: gebruik OEM/Honda pakkingen e.d.
Bij brikkers is er behoorlijk wat ervaring met reviseren van complete blokken en de ervaringen zijn vrijwel allemaal hetzelfde: de kwaliteit van niet-originele pakkingen e.d. is de laatste jaren heeeeeeeeeeel hard achteruit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan