BT1100 Ristrictors verwijderen?

Erwin81

Rookie
21 okt 2015
10
0
Hallo allemaal,

Sinds ongeveer 2maanden ben ik de trotse bezitter van een BT1100 uit 2002. Hiervoor had ik een xv1000 uit 1985. Deze was helaas helemaal op. Op internet vind ik berichten over dat er ristrictors in de carberateurs zitten. Ik kom 1 plaatje vinden hierover maar verder weinig duidelijke verwijder info. Nu komt mijn "moeilijke" vraag: Als je de tank open hebt en de airbox hebt verwijderd., dan zie je dus twee carberateurs zitten.
Kan iemand mij een duidelijke beschrijving geven wat ik moet doen en of ze in beide zitten?
Die voordat ik van alles los haal terwijl dit niet hoeft.

Hopelijk kan iemand me verder helpen.

Groet,
Erwin
 
Die zitten onder die zwarte deksels.
Heeft geen nut om die er nu uit te halen.
Dan kan je het gas helemaal opentrekken, maar wil je dat ?
Als je wat meer pk's wil dan moet of een andere motor kopen of b.v. een Topham kit monteren.
Of een andere luchtinlaat van een TDM850 en andere sproeiers.

Kijk ook een op Facebook, daar zijn diverse BT1100 community's.
 
Oke allemaal erg bedankt voor de reacties. Ik heb een K&N filter geplaatst wegens onderhoudt vriendelijk. Het AIS systeem afgedopt, maar dit deed ik ook al bij mijn oude motor. ik dacht namelijk als je een andere uitlaat gaat plaatst( meer geluid door de file's) dat het voor de motor zelf beter is als je die ristrictors verwijderde.
Zo te horen mot je best veel moeite doen om deze weg te halen en misschien dus ook weer afstellen?
Als dit niet echt noodzakelijk is dan laat ik het zo. Ik ben geen hard rijder,maar geniet van het woon/werk verkeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan