Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Ja inderdaad. Helaas geen actiefilm, voor de volgende keer. Was wel een leuk ritje jongens :)

Volgende keer gaat iedereen mee hey.
 
Ah wat jammer dat ik er niet bij kon zijn, sorry jongens :(. Zat in engeland, ben pas net terug..
Volgende keer ga ik zeker mee! dan neem ik mijn gopro's mee voor wat beeld materiaal ;p.
 
^ Enigszins acceptabel excuus :P

Keertje een herfstrit doen dan misschien?
(afgelopen rit was best zomers eigenlijk >_<)
 
Laatst bewerkt:
Foto'ke van gisteren: (van in België dan :p )

kej9n7.jpg


Wat denken jullie van de houding?

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
komt er nog een herfst rit?

Hoe kan ik een afbeelding plaatsen hierzo. als ik hem in mijn documentenlijst probeer upload dan zegt mf dat bestand te groot is.

Ik heb een ninja 300 2015 met speciale kleur stelling van 2014 :)
 
komt er nog een herfst rit?

Ik heb een ninja 300 2015 met speciale kleur stelling van 2014 :)

Oh hey, ik dacht eerst dat je de groen witte had net als motorgamer, net in de overgangsperiode gekocht ofzo?

Anyhoo, ik probeerde om zeer binnenkort een casual ritje te doen zonder poespas. Wilde eigenlijk overmorgen gaan vanwege het mooie weer maar dat kwam niet uit. Volgende week gaat het regenen, dus ik wacht nog een beetje het weerbericht af :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem nieuw gekocht in september, dus niet in overgangsperiode haha.
Vond dit de mooiste ninja 300 die te koop stond op dat moment, dus moest hem hebben.

2 weken voor mijn rijbewijs gehaald. nu staat er ondertussen 600km op de teller. dus ben hem nog aan het inrijden.

Heb wel kleine vraag weet niet of jullie daar verstand van hebben. maakt het uit als ik hem inrijd zonder DBkiller erin? zo maakt hij wel beter en mooi geluid. alleen komen er wel knallen uit de uitlaat.
Met DBkiller maakt hij soms ook nog wel eens knallen, alleen veel zachter en minder vaak.
 
Ik heb hem nieuw gekocht in september, dus niet in overgangsperiode haha.
Vond dit de mooiste ninja 300 die te koop stond op dat moment, dus moest hem hebben.

2 weken voor mijn rijbewijs gehaald. nu staat er ondertussen 600km op de teller. dus ben hem nog aan het inrijden.

Heb wel kleine vraag weet niet of jullie daar verstand van hebben. maakt het uit als ik hem inrijd zonder DBkiller erin? zo maakt hij wel beter en mooi geluid. alleen komen er wel knallen uit de uitlaat.
Met DBkiller maakt hij soms ook nog wel eens knallen, alleen veel zachter en minder vaak.

Het moet niets uitmaken of je hem inrijd met of zonder DB-killer.
Ik heb het zonder gedaan.
 
Oke dankje, :)

Ik zat wat rond te kijken om mijn ninja wat unieker te maken, en kwam dit tegen...

2013 2014 2015 2016 2017 Kawasaki Ninja 300 LED Tail light Integrated Sequential Smoked

zelf ben ik er helemaal weg van... maar volgens mij is het niet toegestaan. allehoewel ik wel vaak yamaha R1 zie rijden met geintregreerde knipperlichten.

gr.

Deze heb ik dus ook, maar de doorzichtige variant.

Het is eigenlijk niet toegestaan, maar ben al wel een aantal keer aangehouden en ze hebben er tot nu toe nog niets van gezegd.
 
Legaal zijn ze niet, maar of je er een beukering/waarschuwing voor gaat krijgen, waarschijnlijk niet :)
Ik ben wel meer voor aparte knipperlichten, is wat duidenlijker voor andere weggebruikers imo.
 
Hallo iedereen :),

Ik kan mij nu ook bij de groep aansluiten :D :D :D

Vorige week mijn A2 rijbewijs gehaald na bijna 2jaar 125cc te hebben gereden.
Hier alvast een foto van de Ninja

kQArknl.jpg


Dit weekend hopen op lekker weer zodat ik kan gaan rijden!!!
En wat mooie foto's maken in de zon
 
Laatst bewerkt:
Oei, als je op goed weer hoopte dit weekend zal je wel teleurgesteld zijn :p

Welcome bij de ninja 300 eigenaars :)

Er komen nog genoeg weekend met goed weer aan hoor, al zullen ze wel wat kouder zijn. Zolang de zon schijnt en het niet vriest blijf ik gewoon rijden :]
 
Precies wat Jimmeh zegt, in de winter is het prima te vertoeven :D
Welkom bij de club!
 
mooi ding man!
Als ik zo terug kijk naar die ninja 300 meeting zie ik dat sommige van jullie de orginele ninja 300 valsliders erop hebben zitten.

Moet daarvoor een gat in de kuip gemaakt worden?

Ik heb valdoppen van puig, hiervoor moest alleen een beugel op me frame gemaakt worden...
Momenteel heb ik nu 1700km op me ninja staan dus ik kan hem nu eindelijk wat verder gaan doortrekken, afgelopen met dat inrijden haha..
 
Hele gave kleurstelling DjangSoe!

mooi ding man!
Als ik zo terug kijk naar die ninja 300 meeting zie ik dat sommige van jullie de orginele ninja 300 valsliders erop hebben zitten.

Moet daarvoor een gat in de kuip gemaakt worden?

Ik heb valdoppen van puig, hiervoor moest alleen een beugel op me frame gemaakt worden...
Momenteel heb ik nu 1700km op me ninja staan dus ik kan hem nu eindelijk wat verder gaan doortrekken, afgelopen met dat inrijden haha..

Ja er moet een gat in de kuip bij de originele Kawasaki frame sliders
UploadImages%5C99994-0355.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan