(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot om 13:30u op de (afgesloten) dijk bij Beusichem , een Duc.( Multistrada?) 03-MF-20. Ik was mijn honden aan het uitlaten, en je reed rustig met een boogje om ze heen.
 
Zojuist op de A6 vanuit Lelystad ten hoogte van Almere Buiten Oost. Een bordeaux-rode Aprilia.. Zo'n enduro achtig ding. :W

Ik zelf was had de Fireblade ff uit gelaten.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Blauwe naked gespot vanmorgen in Ten Post,
ik vermoed Woldhek, maar ben niet zeker of hij met sticker rijdt tegenwoordig.

Beetje waardeloos dat ik niet beter opgelet heb,
maar moest ook de aandacht houden bij E2 en perikelen
 
In Friesland....
... bij MotorPlaza....

de hele Familiie, Witsche (maar die reed de hele tijd al achter mij aan) en een vriendelijke vriend die bij aankomst zich voorstelde...
... maar... drank maakt meer kapot... ben zijn nickname alweer vergeten. Anyway...

GESPOT
 
w-IMG_3708.JPG

Een groep heel enge mannen op motoren.. - Regio15 - Het laatste nieuws uit de regio Haaglanden
 
In Friesland....
... bij MotorPlaza....

de hele Familiie, Witsche (maar die reed de hele tijd al achter mij aan) en een vriendelijke vriend die bij aankomst zich voorstelde...
... maar... drank maakt meer kapot... ben zijn nickname alweer vergeten. Anyway...

GESPOT

Familliie; CHECK! :W
 
Vanmiddag rond een uur of 2 schat ik in Klarenbeek op de Veluwe. Wij reden met een groepje Multistrada's over de hoofdweg, jullie groepje kwam uit een zijstraatje vandaan. Vermoedelijk een restaurantje.

Ik zag in ieder geval de achterste motor met sticker, een Suzuki GSR 600.

Gespot :W
 
Vanmiddag rond een uur of 2 schat ik in Klarenbeek op de Veluwe. Wij reden met een groepje Multistrada's over de hoofdweg, jullie groepje kwam uit een zijstraatje vandaan. Vermoedelijk een restaurantje.

Ik zag in ieder geval de achterste motor met sticker, een Suzuki GSR 600.

Gespot :W

Ha dat waren wij, vanuit het Gooit topic met een ritje! :W Ik was die achterste GSR.
Terug spot want het rijtje Multi's viel wel leuk op!
 
Vanmiddag rond een uur of 2 schat ik in Klarenbeek op de Veluwe. Wij reden met een groepje Multistrada's over de hoofdweg, jullie groepje kwam uit een zijstraatje vandaan. Vermoedelijk een restaurantje.

Ik zag in ieder geval de achterste motor met sticker, een Suzuki GSR 600.

Gespot :W
Op de A1 richting Amersfoort heb ik 3 Multi's op een rijtje zien gaan. Wij waren de twee GS'jes die voorbij kwamen. :W
 
Op de A1 richting Amersfoort heb ik 3 Multi's op een rijtje zien gaan. Wij waren de twee GS'jes die voorbij kwamen. :W
Dan heb jij geen MF stickers gezien wrs want ik was de enige van de groep die er wel een had.. En ik ben niet op de A1 geweest :P maar ik geef t door in de groep :Y
 
Vanavond op de A16 vlak voor de van Brienenoordbrug omstreeks kwart voor 6 een Suzuki sportmotor waarvan het kenteken begon met ML.
 
Gespot Houten centrum bij de Jumbo
rond 2/3 uur smiddags heb je zelf zien weg rijden
Mooie Xtx660 heb je en klinkt een beetje zacht db killers nog in je akra ?

mt0c5t.jpg


geen mf sticker maar wel mf op je kenteken plaat houder iedergeval dat zag me vriendin :Y ,
ik was te druk met bewonderen van je motor haha

dus verwacht dat je hier wel ergens rond zwerf iedergeval

dus bij deze gespot :Y
 
Laatst bewerkt:
Vlaardigen, marathonweg bij het stoplicht (rond 17:20)... ik kwam naast je staan en riep gespot... Jij klapte je helm op om mij te verstaan...

Daarna bij groen meteen de A20 opgegaan....

Wie o wie ???
 
Amsterdam rond 16:15 op de A10 oost, tussen afrit Landsmeer en Volendam. Een blauwe R6 op de linker baan, je stak je been uit als groet.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan