Demper Z300

Asati

Rookie
24 mei 2015
12
0
Batumi
Ik ben van plan om een nieuwe demper/uitlaat te kopen voor mijn Z300.

Nou wilde ik eigenlijk een MGP Growler van hotbodies bestellen maar de dealer vertelde me dat de amerikaanse uitlaatjes iets anders waren als de europese en dat dat slecht kan zijn voor de motor.

weet iemand ook toevallig of de uitlaten voor de ninja 300 ook op de z300 passen ?

alvast bedankt!
 
Maakt niet zoveel uit. Enige waar het slecht voor kan zijn is voor het milieu, als je je uitlaat met katalysator vervangt voor een uitlaat zonder kat.

Je kan ook alleen de demper vervangen voor een aftermarket, mocht geluid je doel zijn *D
 
Ja dat is mijn enige doel eigenlijk maar daar waren ze ook niet echt duidelijk over. Achja het is een kawasaki dealer die probeert iedereen aan de akrapovic te krijgen denk ik.
 
Ach ja, niet iedereen vind die amerikaanse ultrakorte dempers lekker klinken. Doe mij maar een diep geluid in plaats van vooral heel hard. En je kan veel zeggen over akra, maar het maakt niet uit waar je het opschroeft, het gaat er altijd op vooruit.
 
Ja dat is mijn enige doel eigenlijk maar daar waren ze ook niet echt duidelijk over. Achja het is een kawasaki dealer die probeert iedereen aan de akrapovic te krijgen denk ik.

Waarom koop je niet de Performance Kit voor 499 euro? Dat is echt wel een mooie deal.
Heb je een Akrapovic demper, seat cover (reeds in kleur gespoten), rim striping, tankpad. Dat is geen geld, los betaal je meer en het oogt echt wel een stukje mooier dan een standaard Z300. Geluid van de Akra is ook heerlijk en met dB-killer er uit klinkt hij niet eens echt asociaal hard.

Heb een filmpje gemaakt met het verschil van geluid met een standaard demper en een Akra zonder dB-killer. Komt een mooie roffel uit en mooie klappen zo af en toe.

Verschil Z300 standaard en Akrapovic zonder dB-killer

Ik heb geen aandelen in Kawasaki, maar als ik een Z300 zou kopen, ging die Performance Kit er echt wel op en hoefde ik niet eens te denken aan andere uitlaten.
 
@monomuis die performance kit ziet er idd leuk uit, ik zal toch is langs de dealer gaan om te informeren of dit nog mogelijk is. En anders zielige ogen opzetten haha. Daarnaast zijn delkevic en mivv ook nog optie.


Bedankt allen :D!
 
Terug
Bovenaan Onderaan